کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عكس/ افتخارآفريني علمی يك معلم كرمانشاهي در نشریات بین المللی روان شناسي

7 اسفند 1392 ساعت 12:50

هشت مقاله محمد حجتی همکار شاغل در اداره آموزش و پرورش شهرستان هرسین در حوزه روان شناسی تربیتی و آموزش در مجله های معتبر بین المللی پذیرفته و چاپ شد.


به گزارش ميگنا به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، این مجلات عبارتند از:


 
1 - مجله بین المللی روان شناسی کاربردی در آمریکا
American Journal of Applied Psychology
2 - مجله بین المللی الگزیر در هندوستان
Elixir International Journal
3 - مجله آموزش و پرورش ویژه و توانبخشی در مقدونیه
Journal of Special Education and Rehabilitation
4 - مجله تحقیقات بین المللی آموزش در پاکستان
Educational Research International
گفتنی است که آخرین مقاله وی با عنوان اثربخشی تصحیح باورهای ارتباطی مربوط به کارکرد خانواده، مبتنی بر روش شناختی در کاهش تعارضات زناشویی مردان (Efficacy of correction beliefs related to family functioning based on cognitive method to reduce marital conflict in men) در تاریخ 20 فوریه 2014 در مجله آمریکایی روان شناسی کاربردی منتشر شده و در سایت این مجله قابل دریافت می باشد.

شایان ذکر است حجتی دارای مدرک کارشناس ارشد آموزش و پرورش تطبیقی و دارای چهار سال سابقه بوده و در همایش های داخلی حضوری فعال داشته است. اولین مقاله ایشان در همایش انجمن علمی مشاوره که با حضور چهره های ماندگار علمی و با پذیرش 21 مقاله انجام پذیرفت، مقاله ی این همکار فرهنگی جزء برترین ها بوده است. همین گزارش حاکی است تا به حال 32 مقاله از این اندیشمند جوان در نشریات خارجی پذیرفته شده است. ضمن اینکه پژوهشگر برتر در سال 1390 در حوزه آموزش و پرورش نیز می باشد.
 
 
گفتنی است محمدحجتی دارای مدرک کارشناس ارشد آموزش و پرورش تطبیقی و دارای چهار سال سابقه بوده و در همایش های داخلی حضوری فعال داشته است.

همچنين از این اندیشمند جوان که پژوهشگر برتر در سال 1390 در حوزه آموزش و پرورش نیز می باشد، 32 مقاله در نشریات خارجی پذیرفته شده است.


کد مطلب: 22625

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/22625/عكس-افتخارآفريني-علمی-يك-معلم-كرمانشاهي-نشریات-بین-المللی-روان-شناسي

میگنا
  https://www.migna.ir