رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش خبر داد
تعداد مراکز استعدادهای درخشان(تيزهوشان) در کشور
به گزارش فارس از کنگان، عبدالرسول عمادی شامگاه پنجشنبه در جمع دانشآموزان نخبه فرزانگان کنگان با بیان مسئولیتهای مختلف خود در حوزه آموزش و پرورش، خود را هنوز دانشآموز کوچک روستای زادگاه خود دانست و از تلاش عوامل اجرایی این همایش تقدیر کرد. وی افزود: باید نسبت به تقویت زیرساختهای آموزشی اهتمام داشته باشیم تا شاهد رشد و پیشرفت آیندهسازان کشور باشیم.
معاون وزیر آموزش و پرورش ابراز داشت: مدارس تیزهوشان در واقع فعالیت چشمگیر و خوبی دارند و دانشآموزان این مدارس از استعدادهای درخشانی برخوردارند.
عمادی از فعالیت 670 مرکز استعدادهای درخشان در کشور خبر داد و افزود: حمایت از این مراکز و تقویت بنیه علمی دانشآموزان مورد تاکید است. رئیس اداره استعدادهای درخشان استان بوشهر نیز طی سخنانی، دانشآموزان مراکز استعدادهای را برترین دانشآموزان ذکر کرد و از تلاش همه عوامل برنامه تقدیر کرد.
محمد صاحبی بر لزوم استفاده از بهترین امکانات در راستای ارتقاء سطح علمی دانشآموزان تاکید کرد.
وی هدف از تاسیس مراکز المپیاد را استعدادیابی و پرورش نخبهپروری برای تصدی مسؤلیتها در سطح کشور برشمرد و گفت: فردای این کشور بهدست همین دانشآموزان رقم زده میشود. در پایان از نخبگان برتر دبیرستان فرزانگان تقدیر به عمل آمد.
معاون وزیر آموزش و پرورش ابراز داشت: مدارس تیزهوشان در واقع فعالیت چشمگیر و خوبی دارند و دانشآموزان این مدارس از استعدادهای درخشانی برخوردارند.
عمادی از فعالیت 670 مرکز استعدادهای درخشان در کشور خبر داد و افزود: حمایت از این مراکز و تقویت بنیه علمی دانشآموزان مورد تاکید است. رئیس اداره استعدادهای درخشان استان بوشهر نیز طی سخنانی، دانشآموزان مراکز استعدادهای را برترین دانشآموزان ذکر کرد و از تلاش همه عوامل برنامه تقدیر کرد.
محمد صاحبی بر لزوم استفاده از بهترین امکانات در راستای ارتقاء سطح علمی دانشآموزان تاکید کرد.
وی هدف از تاسیس مراکز المپیاد را استعدادیابی و پرورش نخبهپروری برای تصدی مسؤلیتها در سطح کشور برشمرد و گفت: فردای این کشور بهدست همین دانشآموزان رقم زده میشود. در پایان از نخبگان برتر دبیرستان فرزانگان تقدیر به عمل آمد.