جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ / ۲۳:۱۵
کد مطلب: 24576
۱

برگزاری همایش ملی «سنجش علم؛ ارزشیابی و آسیب‌شناسی»

 

به گزارش ایسنا، کمیته علمی همایش، مقالات پذیرفته شده در این همایش دو روزه را اعلام کرده است.

 

«آسیب شناسی پژوهش در دوره‌های تحصیلات تکمیلی با هدف بهبود وتوسعه (مطالعه موردی: دانشگاه بوعلی همدان ) ارائه شده توسط صدیقه کاظم پور، دانشجوی دکترای برنامه ریزی درسی دانشگاه بوعلی و دکتر یحیی معروفی، عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی»، «آسیب شناسی تولید و انتشار مقالات علمی رشته مدیریت با ظهور مجلات سیاه ارائه شده توسط داوود فیض دانشیار دانشگاه سمنان و فرناز روزبان، دانشجوی دکتری مدیریت دانشگاه سمنان»، «آسیب‌شناسی چکیده‌های فارسی پایان‌نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران و مقایسه‌ی آنها با استاندارد بین‌المللی چکیده‌نویسی ایزو 214 در سال‌های 1386-1390: بمنظور ارائه‌ی دستورالعملی کاربردی توسط معصومه پیروزفر، نویسنده‌ی مسؤول و کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید چمران و فریده عصاره، استاد گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی، مدیر قطب علمی مدیریت دانش دانشگاه شهید چمران و عضو هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور و عبدالحسین فرج پهلو، استاد و مدیر گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید چمران»، «آیا درخت تولید علم کشور ثمر رفاه به بار می‌آورد؟ (آزمون علیت در تولید علم ایران) ارائه شده توسط حمزه علی نورمحمدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد، عبدالصمد کرامت‌فر، دانشجوی کارشناسی ارشد علم‌سنجی دانشگاه شاهد، حسین کرامت‌فر، لیلا سلیمانی، دانشجوی کارشناسی ارشد علم‌سنجی دانشگاه شاهد، فرشته اسپرایین، دانشجوی کارشناسی ارشد علم‌سنجی دانشگاه شاهد و فائزه آقا ملایی، دانشجوی کارشناسی ارشد علم‌سنجی دانشگاه شاهد»، «آیا کیفیت مجلات با خود- استنادی آن در ارتباط است؟ ارزیابی مقایسه?‌ای رابطه کیفیت و خود- استنادی مجلات فارسی حوزه علوم پایه و فنی و مهندسی در پایگاه گزارش?های استنادی نشریات فارسی (PJCR) ارائه شده توسط سکینه جعفری، عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد، عبدالرضا نوروزی چاکلی، دانشیار دانشگاه شاهد و زهرا جعفری عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور مرکز فارسان»، «ابعاد و مؤلفه‌های اخلاق در گستره‌ پژوهش با نگاهی به آموزه‌های اسلامی ارائه شده توسط احمدرضا نصر استاد دانشگاه اصفهان، فروغ تصدیقی عضو هأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا و محمدعلی تصدیقی، نویسنده مسؤول و دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی دانشگاه اصفهان»، برخی از مقالات پذیرفته شده در قالب سخنرانی در این همایش هستند.

 

«اخلاق نویسندگی: کانون پسامدرن ارزش‌یابی و آسیب‌شناسی علم ارائه شده توسط دکتر اکبر نیکخواه، استاد دانشگاه زنجان»، «ارزیابی انتقادی بروندادهای علمی جامعه‌شناسی علم در ایران، ارائه شده توسط ثمره صفی خانی دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی دانشگاه الزهرا، روح‌الله اسلامی، دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی»، «ارزیابی تطبیقی و تحلیلی جایگاه علمی ایران و کشورهای رقیب در تولید علم بر اساس پایگاه wos طی سالهای 1993تا 2012 (دوره 20 ساله) ارائه شده توسط حمید احمدی، نویسنده مسؤول و دانشجوی دکترای کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر فریده عصاره استاد کتابداری و اطلاع رسانی و مدیر قطب علمی مدیریت دانش دانشگاه شهید چمران اهواز و الهه زنگیشه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد واحد همدان»، «ارزیابی مجلات و مقالات ISI از دیدگاه اندیشمندان ایرانی با رویکرد کیفی ارائه شده توسط دکتر مظفر چشمه سهرابی عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان و سمیه میرمحمدی کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی»، «ارزیابی مقایسه‌ای کیفیت مجلات بین‌المللی ایران بر اساس ضریب تاثیر و ضریب نفوذ ارائه شده توسط فاطمه ندیمی کارشناس ارشد علم سنجی دانشگاه شاهد و دکتر عبدالرضا نوروزی چاکلی دانشیار و عضو هیأت علمی گروه علم سنجی، علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شاهد»، «ارزیابی و آسیب شناسی نقش و میزان مشارکت اعضای مدیران در تولید مقالات مجلات علمی (پژوهشی - ترویجی) داخلی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی ارائه شده توسط حمید احمدی، نویسنده مسؤول و دانشجوی دکترای کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر فرامرز سهیلی عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور کرمانشاه و الهه زنگیشه دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان» نیز از دیگر عناوین مقالات پذیرفته شده در قالب سخنرانی در این همایش هستند.

 

«آسیب شناسی ارتباط پژوهشگران در روند فعالیت علمی با جامعه مصرف کننده ارائه شده توسط سمیه سه ترکی مقدم اصفهانی دانشجوی کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شاهد، دکتر سعید اسدی عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد و دکتر عبدالرضا نوروزی چاکلی عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد»، « آسیب شناسی نگارش پایان نامه‌های دانشجویی در حوزه علوم انسانی ارائه شده توسط کبری کریمی کارشناس ارشد کتابداری و اطلاع رسانی بیمارستان تامین اجتماعی اصفهان و رضا تاج آبادی کارشناس ارشد کتابداری و اطلاع رسانی مجتمع آموزشی جهاد کشاورزی استان مرکزی»، «اخلاقیات داوری و سردبیری: چالشی پویا در ارزش‌یابی علم و فن‌آوری ارائه شده توسط دکتر اکبر نیکخواه استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان»، «ارزیابی کمی مقالات منتشر شده در حوزه سواد سلامت ارائه شده توسط خدیجه احمدزاده کارشناس ارشد کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و زیبا احمدزاده گفتار درمانگر مدرسه استثنایی عزیزان فسا»، «افزایش ضریب تأثیر مجلات دانشگاهی ایران، به چه قیمتی؟ ارائه شده توسط فیروزه زارع فراشبندی استادیار کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، محبوبه حیدری کارشناس علم سنجی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، نیره سادات سلیمانزاده نجفی کارشناس علم سنجی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان»، «اندیشه‌های مرتون در ارتباطات علمی ارائه شده توسط فرشته اسپرایین دانشجوی کارشناسی ارشد علم سنجی دانشگاه شاهد»، «بررسی 46 سال تولید علم ایران در حوزه هسته‌ای ارائه شده توسط حمزه علی نورمحمدی استادیار دانشگاه شاهد، عبدالصمدکرامت‌فر دانشجوی کارشناسی ارشد علم‌سنجی دانشگاه شاهد»، «بررسی ارتباط میان نظریه و کنش اجتماعی ارائه شده توسط مهدی فاتح راد استادیار دانشگاه صنعتی شریف، مجتبی بهاری دانشجوی دکتری آینده پژوهی دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران، محمدرضا جلیلوند دانشجوی دکتری آینده پژوهی دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران و پژوهشکده برنامه ریزی و مطالعات اقتصادی وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی» از جمله عنوان مقالات پذیرفته شده در قالب پوستر هستند.

 

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
شاید باورتون نشه اما دنیا به کوچک‌ترین خوبی‌های شما نیاز داره، خوب بمونید.