کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظارت بر استرس در محل کار با لباس هوشمند

21 ارديبهشت 1393 ساعت 18:15

لباس هوشمند جدید به نام Omsignal برای نظارت دائم بر سلامتی کاربر مجهز به حسگرهایی است که در درون پارچه آن جاسازی شده‌اند.


به گزارش ایسنا، این لباس می‌تواند ضربان قلب، سرعت تنفس، حجم تنفس، حرکت (به طور مثال، گام‌ها)، شدت حرکت، تغییرپذیری ضربان قلب و کالری‌ سوزانده‌شده را رهگیری کند. داده‌ها در جعبه سیاه کوچکی ذخیره و به نرم‌افزاری فرستاده می‌شود، به طوری که کاربر بتواند به طور مداوم عملکرد خود را مشاهده کند.

استفان مارکو، مدیر اجرایی و یکی از موسسان شرکت Omsignal، لباس جدید را طبیعی و قابل‌پوشیدن ارزیابی کرد. گفته می‌شود لباس‌های ابداعی در چهار سبک مردانه متفاوت عرضه خواهند شد و نسخه‌های زنانه آن نیز اواخر سال جاری میلادی ارائه می‌شوند.

این لباس به ورزشکاران امکان یادگیری کارآمدتر را حین تمرینات می‌دهد و قادر به رهگیری بیومتریک در زمان واقعی و در طول فعالیت‌های ورزشی است. نرم‌افزار OM سیگنال‌های زیستی منحصر‌بفرد کاربران را به دیدگاه‌های قابل کاربردی شخصی تبدیل می‌کند.
نرم‌افزار OM Fuel نیز به فرد امکان آگاهی از میزان انرژی ذخیره‌شده وی را می‌دهد، در حالی که نرم‌افزار OM RPM سطوح تمرکز و استرس جسمانی وی را در زمان واقعی مشخص می‌کند.


کد مطلب: 24611

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/24611/نظارت-استرس-محل-کار-لباس-هوشمند

میگنا
  https://www.migna.ir