سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۲:۲۰
کد مطلب: 25095
۱
معاون آموزش دانشگاه پیام نور:

پذیرش به شیوه آموزش‌محور در پیام نور حذف شد

پذیرش به شیوه آموزش‌محور در پیام نور حذف شد

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور فارس، محمدعلی کریمی که در حاشیه برگزاری جلسات مصاحبه حضوری پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری در رشته شیمی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز سخن می‌گفت، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: ثبت‌نام دوره جدید کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه از روز سه شنبه سیزدهم خرداد تا 21 خردادماه آغاز می‌شود.

این مسئول افزود: تمام مراحل ثبت‌نام فراگیر به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: آزمون این دوره نیز در روز چهاردهم شهریورماه برگزار خواهد شد که طبق توافق صورت که نتایج پذیرفته‌شدگان حداکثر تا روز بیستم مهرماه اعلام می‌شود.

کریمی تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با سازمان سنجش از این پس آزمون فراگیر یک بار در طول سال برگزار می‌شود.

معاون آموزش و سنجش پیام نور بیان کرد: همچنین پذیرفته‌شدگان آزمون فراگیر در شهریورماه از نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393 مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی با اعلام حذف پذیرش دانشجو از طریق فراگیر به شیوه آموزش‌محور ابراز داشت: با توجه به رویکرد دانشگاه پیرامون توسعه آموزش‌های مجازی و الکترونیکی، از این پس پذیرش دانشجو از طریق فراگیر فقط به شیوه سنتی(پژوهش‌محور) و شیوه آموزش مجازی صورت خواهد گرفت.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو از طریق آموزش مجازی در دوره‌های فراگیر در ثبت‌نام جدید فقط در مراکز استان تهران به صورت پایلوت انجام می‌شود، علاقمندان از سراسر کشور نیز می‌توانند در رشته‌های مجازی آزمون فراگیر مراکز استان تهران ثبت‌نام کنند.

وی افزود: برای دانشجویانی که در دانشگاه خارج از شهر محل سکونت خود پذیرش می‌شوند نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است که از جمله آن می‌توان به امکان انتخاب محل آزمون پایان نیمسال در 13 مرکز مجری آموزش مجازی و همچنین استفاده از کلاس‌های الکترونیکی اشاره کرد.

به گفته وی، پذیرفته‌شدگان ارشد به شیوه پ‍ژوهش‌محور می‌توانند شهر محل سکونت خود را طبق تقویم آموزشی دانشگاه به عنوان محل آزمون پایانی انتخاب کنند.

کریمی با اشاره به اینکه در دوره جدید فراگیر پذیرش تنها برای نیمسال مهرماه صورت خواهد گرفت، یادآور شد: ظرفیت پذیرش هر رشته محل در آزمون امسال 15 نفر است.

کریمی در مورد اصلاح هرم نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه پیام نور اظهار داشت: این موضوع در دستور کار دانشگاه قرار دارد که امیدواریم نسبت فعلی استاد به دانشجو که یک به 250 است در سال 1394 به رقم یک به 220 و در افق 1404 به رقم یک به 200 ارتقا یابد.

 

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
مشکل فکر های بسته این است که دهانشان پیوسته باز است...