چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۴:۰۴
کد مطلب: 25257
۰

در دانشگاه علوم پزشکی تهران: تکرار جشنی که طوفان آن را برد!

هوا نیمه ابری پیش‌بینی شده بود

به گزارش فارس، با توجه به مشکلات پیش آمده در برگزاری جشن دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران، سید احمدیان دبیر دفتر ارتباط با دانش آموختگان و مسئول برگزاری سومین جشن یکپارچه دانش آموختگان توضیحاتی را در این خصوص و برنامه‌های تکمیلی دفتر ارائه داد.

وی اظهار داشت: طبعاً برگزاری جشنی 6 هزار نفره متناسب با شئون دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نخبه‌ترین افراد و بهترین دانشگاه مستلزم تمهیدات و رعایت ظرایفی است و دانشگاه خود را ملزم به رعایت این جوانب می‌داند.

دبیر دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: تعداد 6 هزار نفر مذکور مبتنی بر تعداد دانش آموختگان فارغ‌التحصیل دانشگاه در هر سال (حدود 2200 تا 2400) به همراه دو نفر همراه است. این تعداد با احتساب حدود 500 نفر اساتید و هیات علمی و کارکنان دانشگاه و گروهی از فارغ‌التحصیلان دهه های قبل -که معمولاً در مراسم مشابه در سایر کشورها مرسوم است- ،حدوداً 8 هزار نفر می‌شود و اگر 25 درصد را به عنوان مدعوین غایب در نظر بگیریم ما باید آمادگی برای میزبانی حدود 6 هزار نفر را داشته باشیم و طبعاً چنین آمادگی مستلزم هماهنگی‌های لازم از ماه‌ها قبل است.

وی گفت: در خصوص پیش بینی هوا نیز تجارب سال‌های گذشته در خرداد این چنین با باد و طوفان توأم نبود. گر چه هوا تا حدودی قابل پیش بینی هست اما چون برنامه ریزی ما از 6 ماه قبل انجام می‌شد نمی‌توانستیم هوا را پیش بینی کنیم. حتی ما از 10 روز قبل سایت‌های هواشناسی بین‌المللی و داخلی را بررسی کردیم و اعلام شده بود که هوا آفتابی است.

سید احمدیان ادامه داد: روز جمعه قبل از برنامه بررسی کردیم و دیدیم نیمه ابری خواهد بود. از روز دوشنبه بود که یکی از سایت‌ها آن را  تمام ابری و بقیه سایت‌ها نیمه ابری پیش بینی کرده بودند. ولی ما همه کارها را از پیش انجام داده بودیم و الواح و تندیس‌ها آماده شده بود و واقعاً حداکثر پیش بینی ما باران ملایمی بود که حتی می‌توانست جشن ما را زیباتر و با نشاط‌تر و خاطره‌انگیزتر کند نه طوفانی آنچنان که برنامه را مختل کند.

وی با اشاره به غافلگیر شدن مجموعه دانشگاه گفت: غافلگیر شدیم و طوفان بنرهای ما را از جا کند. مراسم متأسفانه با وجود پیش بینی‌های انجام شده آن طور که میل ما بود پیش نرفت جا دارد در اینجا از بسیاری از دانشجویان عزیزی که علی رغم شرایط به وجود آمده در مراسم ماندند و لبخند بر لبان خود را حفظ کرده و به شادی پرداختند تشکر کنم.

دبیر دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: گر چه طبیعی بود که همه از این مشکل ایجاد شده متأسف باشند. بالاخره ما در تمام قراردادها موقعیت فوق العاده را در نظر می‌گیریم که خارج از کنترل بوده و کاری از مجری بر نمی‌آید.

وی تأکید کرد: به عنوان مسئول برگزاری این مراسم از اینکه نتوانستیم آن طور که باید و شاید در خدمت مدعوین باشیم اظهار تأسف کرده و امیدوارم با تدبیری که ریاست دانشگاه در برگزاری مراسم تکمیلی اندیشیده‌اند بتوانیم بخشی از این نقصان را برطرف کنیم و این تجربه برای ما در برگزاری برنامه‌های آتی مدنظر قرار گیرد.

به گفته سید احمدیان، دانشگاه علوم پزشکی تهران خود را متعهد به برگزاری این مراسم متناسب با شئون خود و فارغ‌التحصیلان خود می‌داند و امیدوار است تا دانشجویان آنها را در این مسیر یاری کنند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله برنامه‌ای که مد نظر است روز یکشنبه 18 خرداد برگزار خواهد شد. با ارزیابی انجام شده از تعداد شرکت کننده‌ها دو مکان را مدنظر داریم. سالن سرپوشیده چمران که حدود 1400 نفر و تالار مرکز قلب تهران که گنجایش حدود هزار نفر را دارد.

دبیر دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: انتخاب مکان برگزاری بستگی به تعداد ثبت نام در سایت دانش آموختگان دارد. با توجه به محدودیت‌های موجود متأسفانه در این مراسم امکان پذیرایی از همراهان دانشجویان را نداریم و فقط دانشجویان برگزیده می‌توانند دو نفر همراه با خود داشته باشند.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
كاغذ سفيد را هر چقدر هم تميز و زيبا باشد كسی قاب نمی‌گيرد، برای ماندگاری در ذهن‌ها بايد حرفی برای گفتن داشت