يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - 24 Feb 2019
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۰:۳۷
کد مطلب: 25390
۰

این رژیم غذایی موهایتان را پرپشت می کند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ با مصرف برخی از مواد غذایی سرشار از ویتامین b,c می توان علاوه بر پرپشت کردن و درخشان شدن موها شفاف و صاف داشته باشیم کمبود ویتامین B یکی از عمده ترین وسایلی است که موجب نازک شدن تارهای مو و کم پشتی موها می شود و مصرف سویا،‌موز، حبوبات، تخم مرغ منبع خوبی برای این ویتامین هستند و حتی ماساژ مو با این خوراکی ها سبب افزایش حجم موها می شود.

بررسی ها نشان می دهند مصرف اندازه این ویتامین از شکسته شدن و خورد شدن موها جلوگیری می کند و ید موجود در این مواد غذایی باعث رشد و درخشان شدن موها می شود.

نتایج مطالعات نشان می دهند برای افزایش حجم موهایتان کافی است در حمام به کمک تخم مرغ و ماساژ 1 دقیقه ای آن با پوست سر و سپس شست و شو با آب سرد از فواید آن بهره مند شوید و در هفته تنها مجاز به 1 بار استفاده از تخم مرغ طبیعی در حمام هستند زیرا مصرف زیادی آن باعث خشک و شکننده شدن موها می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

انتظارات معقول و نامعقول از جلسات روان‌درمانی و روانشناسی
مردم کدام استان‌های ایران از همه شادترند؟
۱۰ جمله‌ای که هرگز نباید به مادرشوهر گفت!
مشکل فکر های بسته این است که دهانشان پیوسته باز است...