سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۷:۰۴
کد مطلب: 26348
۴
۶

نفراول کنکورعلوم انسانی حقوقدان می شود

نفراول کنکورعلوم انسانی حقوقدان می شود
ایرنا- نفر اول گروه علوم انسانی کنکور سراسری سال 93 گفت: رشته حقوق انتخاب اولم برای تحصیل در دانشگاه خواهد بود اما هنوز میان دانشگاه های تهران و بهشتی مردد هستم.

علی ولائی روز دوشنبه گفت: حقوق دانشگاه تهران یا بهشتی انتخاب نخست من برای تحصیل در دانشگاه خواهد بود و فعلا برای انتخاب نهایی میان این دو دانشگاه تصمیم نهایی خود را نگرفته ام. وی افزود: برخی دوستان درباره سطح علمی دانشگاه تهران و بهشتی نظرات متفاوتی را ارایه می کنند. ولائی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کرد بتواند رتبه اول کنکور را کسب کند، گفت: روز کنکور به هیچ عنوان فکر نمی کردم بتوانم این رتبه را کسب کنم و هیچ فردی پیش از کنکور چنین پیش بینی نمی کند.

وی ادامه داد: در تمامی کنکورهای آزمایشی رتبه های خوبی را بدست آوردم اما فکر می کنم امتحان کنکور بسیار استاندارد تر از کنکورهای آزمایشی است. تنها درسی که در کنکور امسال سئوالاتش بسیار عجیب سخت طراحی شد فلسفه بود و به غیر از آن مشکلی وجود نداشت.

نفر اول کنکور علوم انسانی در خصوص اینکه آیا در کلاس های کنکور هم شرکت کرده است، گفت: با توجه به اینکه کلاس های مدرسه برای موفقیت در کنکور کافی بود در آموزشگاه های بیرون شرکت نکردم.
وی در باره اینکه آیا میان او به عنوان نفر نخست کنکور با سایر نفرات تفاوت خاصی وجود دارد، تصریح کرد: قرار نیست اگر کسی نفر اول کنکور می شود نبوغ خاصی داشته باشد تنها تفاوت او این بوده که تلاش بیشتری کرده است. ˈدپیلم من ریاضی بود اما به خاطر علاقه ای که به رشته حقوق داشتم تمام تلاش خود را کردم تا ضعف های خود را برای قبولی در این رشته جبران کنم. برای قبولی در این رشته حدودا روزی 11 ساعت درس می خواندم.
ˈ وی در باره اینکه آیا کنکور شیوه مناسبی برای قبولی در دانشگاه است، اظهار داشت: شیوه هایی که تاکنون پیشنهاد شده هیچ کدام قابل قبول نبوده و کنکور از همه آنها عقلانی تر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

محمد
Iran, Islamic Republic of
بابا کنکور چرته من مهندس کامپیوترم بنا به دلایلی باید رشته حقوق درس بخونم واز رشته ریاضی به کنکور انسانی تغییر وضعیت دادم حالا می دونید بعد از 15 سال از دیپلمم رتبعه ام توکنکور چند شد بدون خوندن رتبه6500 سهمیه منطقه دو جالبه نه فقط اگه به سوالات به دقت نگاه کنید واسترس نداشته باشید حتما رتبه خوبی توکنکور میارید
یاسر
Romania
افرین
مریم
Iran, Islamic Republic of
سلام.من دختری هستم سال سوم دبیرستان رشته علوم انسانی میخواستم راهنمایی درباره اینکه چطوری در دانشگاه شهید بهشتی در رشته روانشناسی قبول شوم
محمد
Iran, Islamic Republic of
مگه میشه بااین حجم کم درس خوندن رتبه دو شد امیدوارم منم رتبه یک بشم
farahnosh
Iran, Islamic Republic of
من نگرانیم زیاده جون رشته خوب در دانشکاهه باهنر قبول شدم بعد ی ترم انصراف دادم الان بعد دو سال که همه درسا فراموشم شدن میخوام کنکور بدم برام دعاذ کنین
هانیه
Iran, Islamic Republic of
مرسی که این قدر در روز درس خواندی من الان کلاس نهم هستم ومعدل من هم 19.74 هست که رشته حقوق را خیلی دوست دارم و بسیار بلدم که از خودم دفاع کنم بچه ها به نظر شما این رشته را انتخاب کنم.
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!