جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ / ۱۶:۳۸
کد مطلب: 26774
۰
۱

مدیرفیس‌بوک: همه را آنلاین می‌کنم

مدیرفیس‌بوک: همه را آنلاین می‌کنم

به گزارش فارس به نقل از رویترز، وی روز جمعه در جریان همایشی در پایتخت مکزیک که به دعوت کارلوس اسلیم میلیاردر اهل این کشور برگزار شده بود، گفت: برای ما بسیار مهم است که همه شهروندان کره زمین به اینترنت متصل باشند.

وی افزود: حتی اگر این کار مستلزم صرف میلیون‌ها دلار از سوی فیس‌بوک در یک دهه آینده باشد کاری می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. من معتقدم که در درازمدت این به نفع ما و جهان است.

بر اساس برآوردهای اتحادیه بین المللی مخابرات تا پایان سال 2012 حدود سه میلیارد نفر از ساکنان جهان به اینترنت دسترسی خواهند داشت و تقریبا نیمی از این افراد که برابر با 1.3 میلیارد نفر هستند از فیس بوک استفاده می کنند. فیس بوک در حال حاضر هم طرح های مشترکی را با اپراتورهای تلفن همراه در آسیا و آفریقا اجرا می کند تا به دسترسی افراد بدون اینترنت به این شبکه جهانی کمک کند.

زاکربرگ در مورد انگیزه‌ های خود از این اقدام گفته است: معتقدم اگر همه به اینترنت متصل باشند تمامی کسب و کارها و اقتصادهای ما بهتر خواهند بود.

کارشناسان معتقدند اگر زاکربرگ برای اتصال مردم به اینترنت میلیاردها دلار هزینه کند، بدون شک با استفاده از خدماتی که به آنها ارائه خواهد کرد دهها میلیاردها دلار به جیب خواهد زد.

فیس‌بوک همچنین از این طریق به اطلاعات خصوصی میلیاردها نفر دیگر در سراسر جهان دسترسی خواهد داشت و با توجه به همکاری‌های اطلاعاتی و فنی نزدیک این شبکه اجتماعی با نهادهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا این امر مورد استقبال کاخ سفید هم قرار می‌گیرد.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
دو سال از 2012 گذشته!!
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.