جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ / ۱۶:۵۰
کد مطلب: 27657
۰

پیام وزیر به مناسبت درگذشت معلم فداکار لرستانی

پیام وزیر به مناسبت درگذشت معلم فداکار لرستانی
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام دکتر علی اصغر فانی به شرح زیر است:
به نام یگانه معلم هستی
عصر روز سه شنبه سیزدهم آبان ماه سال نودوسه ، هم زمان با مراسم پرشکوه عاشورای حسینی ، پیکر مرحوم کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی که دراقدامی ایثارگرانه جان عزیزخویش را در راه یاری رساندن به دانش آموز بیمارش در طبق اخلاص نهاده بود ، به خاک سپرده شد تا جلوه دیگری از فداکاری و از خود گذشتگی را در صحیفه معلمی خویش رقم زند .
جان فشانی مرحوم کاظم صفر زاده به تاسی از ایثارگری های اصحاب ویاران با وفای امام شهیدان ، حضرت سید الشهداء «علیه السلام » بزرگ آموزگار ایثار و فداکاری ، افتخار تشییع را درعصر عاشورا نصیب وی نمود . کاظم صفرزاده تلاش کرد تا آخرین لحظه، وظیفه معلمی خود را به درستی انجام دهد تا مشق عشق، ایثار وفداکاری در کلاس کمال انسانی در این زمانه بدون الگو نماند .
اینجانب ضمن ابراز همدردی با جامعه ی فرهیخته فرهنگی کشور که هماره قافله سالار عمل به ارزشهای والای اخلاقی وصفات حمیده انسانی هستند ، فقدان این معلم فداکار را که در روز عاشورای حسینی در دامان خاک آرام گرفت، به ملت شریف ایران، جامعه فرهنگی کشور به ویژه فرهنگیان خطه ایثارگر لرستان وخانواده معزز ایشان تسلیت می گویم ، رجای واثق دارم که عشق و ایثار چنین معلمانی در تاریخ ملت سرافراز ایران ،جاودانه خواهد ماند.

علی اصغر فانی
وزیر آموزش وپرورش


- کاظم صفر زاده معلم مرکز شبانه‌روزی عشایری امام جعفر صادق (ع) در منطقه محروم ویسیان در استان لرستان بود؛ وی 28 مهر ماه امسال برای رساندن یکی از دانش‌آموزان به بیمارستان به همراه دو دانش‌آموز دیگر در مسیر با بارش شدید باران و جاری شدن سیل مواجه شدند و همگی جان خود را از دست دادند.

- شایان ذکر است، جسد معلم فداکار کاظم صفرزاده ظهرروز تاسوعا توسط اهالی یکی از روستاهای شرکت نفت چنار در نزدیکی روستای حاتم‌وند و در 35 کیلومتری جنوب خرم‌آباد پیدا شد.
عصرروز سه شنبه 13آبان ماه همزمان با عاشورای حسینی،پیکر معلم فداکار در میان استقبال کم نظیر مردم فهیم و قدرشناس پلدختر و فرهنگیان لرستان در جوار گلزار شهدای پلدختر و مرقد مطهر عالم ربانی سید نعمت الله جزایری تشییع و به خاک سپرده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...