پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ / ۱۷:۳۰
کد مطلب: 28509
۱

رژیمی برای رفع کبد چرب

رژیمی برای رفع کبد چرب
غلامرضا کردافشاری در رابطه با درمان کبد چرب اظهار داشت: بهترین دارو برای درمان بیماری‌های کبدی استفاده از ترکیباتی است که در آن کاسنی وجود داشته باشد.

به گفته وی افرادی که کبد چرب دارند بهتر است 10 گرم تخم کاسنی، 10 گرم تخم خرفه، 15 گرم تخم خربزه به اضافه 10 گرم تخم خیار را با هم نیم کوب کرده و کمی از آن را از شب در عرق کاسنی و شاتره خیسانده و صاف کنند و صبح آن را مصرف کنند.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: بعد از ظهر نیز از این مخلوط این 4 بذر دوباره در عرق کاسنی و شاتره خیسانده و مصرف کنند و بهتر است که مصرف دارو را با غذا فاصله داسته باشد و پس از خوردن دارو نیز تا یک ساعت غذا نخورند.

کردافشاری بیان کرد: افراد مبتلا به کبد چرب روزانه یک لیوان مخلوط عرق کاسنی و شاه تره بنوشند. بهتر است که از مصرف غذاهای سرخ کرده، غذاهای آماده و غلیط مانند ماکارونی، سالاد الویه؛ گوشت گاو  و گوساله، کله پاچه پرهیز کنند.

وی افزود: معده سه قسمت دارد. یک قسمت برای غذاست یک قسمت برای نوشیدنی‌ها و یک قسمت هم برای نفس کشیدن است. افراد از پرخوری پرهیز کنند و جایی برای نفس کشیدن خود بگذارند.

این متخصص طب سنتی گفت: در طول روز ورزش کنند، آب یخ نخورند به خصوص آبی که جرم یخ درون آن وجود دارد، نخورند و به جای آب و نوشیدنی شربتی از آب و عسل و لیمو ترش استفاده کنند.

کردافشاری خاطرنشان کرد: اگر این روند را افراد دو تا سه ماه اجرا کننده و در طول این مدت بیشتر غذاهایشان آب پز باشد از انواع سوپ‌ها با سبزیجات مختلف استفاده کنند، رو به بهبودی می‌روند. اگر چربی خونشان هم بالاست با این روش درمانی رو به بهبود می‌رود، اصلاح کلیه، کبد و مرمت و بازسازی قسمت‌هایی از بدن صورت می‌گیرد. سموم از بدن دفع می شود. می توانند به عنوان نوشیدنی هر چند بار که نیاز به آب دارند از شربت آب و عسل و لیموترش استفاده کنند.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
اعتماد به نفس ضرورتاً تضمین کننده موفقیت نیست ولی عدم اعتماد به نفس مطمئناً باعث شکست می‌شود./ آلبرت بندورا