جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۰
کد مطلب: 29011
۱
۱

گزارش تصویری از مراسم تشییع پیکر ۵ معلم جان باخته در اهر

گزارش تصویری از مراسم تشییع پیکر ۵ معلم جان باخته در اهر
ساعت 7:30 دقیقه روز پنج شنبه در سه راهی شهرک در جاده اهر ـ تبریز یک دستگاه روآ با اسکانیا برخورد کرده که پنج فوتی به جای گذاشت که پنج نفر از معلمان شهرستان اهر به نام‌های شهین پور‌شیخ، بیوک خانم قربان وحید، یمن حیدری، معصومه ابراهیمی و علیرضا فضلی (راننده) کشته شدندگان این حادثه هستند.
در پی کشته شدن پنج معلم اهری، وزارت آموزش و پرورش پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام تسلیت این مرکز به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
آموزگاران، پیامبران آگاهی و رسولان دانایی و مجاهدان خط اول مبارزه با جهل و نادانی هستند.آنان انسان های بزرگی هستند که نام و یادشان در ضمیر روشن و جان و دل دانش آموزان زنده و جاوید است.
حادثه از دست دادن آموزگاران عزیز” اهری” که در مسیر شرکت در دوره آموزشی تربیت مدرس و ارزشیابی توصیفی و کلاس های چند پایه بر اثر سانحه تصادف جان خود را در راه کسب دانایی از دست دادند موجب تاسف و تاثر فراوان جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور به ویژه آموزگاران شریف گردید.

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش فقدان پنج آموزگار” اهری” را به همه فرهنگیان به ویژه معلمان وآموزگاران استان آذربایجان شرقی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آنان علو درجات و برای بازماندگان شکیبایی آرزومند است.

-

-

-

-

-

-


-
-

-

-

-

-

-

-

-

-


-
مجلس ترحیم پنج معلم جان باخته روز پنج شنبه نهم بهمن ماه با حضور گسترده مردم، فرهنگیان، مسئولان و نمایندگان استانی و شهرستانی در مسجد شیخ عماد اهر برگزار شد.
-

-
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

محمدتقی
Iran, Islamic Republic of
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت همکاران عزیز و بزرگوار ، سنگر علم و ادب ، منادیان رهایی از جهالت و پیامبران سرزمینی ، که از جنس نور کلامشان و از یاد حق نگاهشان همچون چشمه لایزالی بود ، همه معلمان ایران زمین را در ماه انقلاب اندهگین و غم فرو برد. آنها رفتند تا بگویند لحظه ای برای بزرگی و برافروختن پرچم دانایی نباید فرصت را از دست داد. با هدیه جان خویش به همه ما آموختند که هر روز باید بهتر از دیروز دانایی را دنبال کرد.
اینجانب به عنوان یک فرهنگی از جنوب کشور این ضایعه اسفناک را به خانواده محترم آنان و فرزندان برومندشان و همچنین دانش آموزان و معلمان مدرسه آنها و جامعه فرهنگی شهرستان اهر تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ اول معلم انسانها می خواهم که روح بزرگ این عزیزان را با صالحان و شهدا خاص قرین و بهترین پاداش های الهی را نصیب آنان بفرمایند.آمین یا ریالعالمین .
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
اندكي غرور به آدم كمك مي كند كه فاصله اش را حفظ كند. آلبر كامو