کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بعد از سال‌ها تحمل رنج

پزشک جانباز مردمی به خیل شهدا پیوست

9 فروردين 1394 ساعت 0:04

شهید دکتر داوود اصغری متخصص گوش و حلق و بینی بود که در سال 1347 در اردبیل متولد شد و در دوران دفاع مقدس در عملیات های بدر و والفجر 8 از ناحیه شکم و کبد مجروح شد و به افتخار جانبازی نائل آمد.


جانباز سرافراز اسلام دکتر داوود اصغری پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از عوارض جانبازی، به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش واحد مرکزی خبر اردبیل، شهید دکتر داوود اصغری متخصص گوش و حلق و بینی بود که در سال 1347 در اردبیل متولد شد و در دوران دفاع مقدس در عملیات های بدر و والفجر 8 از ناحیه شکم وکبد مجروح شد و به افتخار جانبازی نائل آمد. این جانباز 70 درصد که از سن 15 سالگی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته بود، پس از پایان جنگ به دانشگاه راه یافت و مدارج علمی را تا کسب تخصص در رشته گوش، حلق و بینی ادامه داد.

این پزشک حاذق که زندگی خود را وقف بیماران و به ویژه بیماران نیازمند کرده بود، دیروز جمعه هفتم فروردین ماه 94 به دنبال شدت یافتن عوارض ناشی از جراحت های دوران جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل آمد.
مراسم تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار ، ساعت 11 فردا یکشنبه نهم فروردین ماه از مقابل مسجد قدس اردبیل برگزار و در آرامستان ججین اردبیل به خاک سپرده خواهد شد.
میگنا، ضایعه درگذشت این پزشک حاذق و ایثارگر را به خانواده آن مرحوم و جامعه بزرگ و پرافتخار خانواده های شهدا و ایثارگران و همچنین به جامعه پزشکی کشور تسلیت می گوید.


کد مطلب: 30089

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/30089/پزشک-جانباز-مردمی-خیل-شهدا-پیوست

میگنا
  https://www.migna.ir