جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ / ۲۰:۵۲
کد مطلب: 3034
۰
۵

جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس کیش دانشگاه تهران

پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به منظور گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی، برای سال تحصیلی 90 -91، در 14 رشته دانشجوی دکتری تخصصی می پذیرد.
به گزارش  مهر، داشتن حداقل میانگین کل 14 از 20 در مقطع کارشناسی ارشد، یکی از شرایط اختصاصی دانشجویان دکتری تخصصی است. دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای در صورت فراغت از تحصیل تا 31 شهریور ماه 90 می توانند در این آزمون شرکت کنند. آن عده از داوطلبانی که تا 31 شهریور ماه 90 فرصت دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد را دارند، در صورت قبولی در آزمون دکتری، به صورت مشروط ثبت نام خواهند شد. این قبیل داوطلبان موظفند مدرک دفاع از پایان نامه را تا 31 شهریور ماه 90  حداکثر تا پایان مهرماه به اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه تهران مراجعه کنند.
 
حد نصاب لازم زبان عمومی در رشته زبان و ادبیات فارسی 10 از 20، در رشته های آموزش زبان انگلیسی و زبان ادبیات انگلیسی مطابق شرح مندرج در ستون ملاحظات جدول اطلاعاتی و در سایر رشته ها 12 از 20 است.
 
متقاضیانی که از سال 88 به بعد، 50 درصد( مربوط به رشته زبان و ادبیات فارسی) و 60 درصد(مربوط به سایر رشته ها به جز رشته های زبان و ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی) نمره آزمون زبان عمومی ورودی دوره دکتری دانشگاه تهران، تربیت مدرس، اصفهان، صنعتی شریف، امام صادق، شهید باهنر کرمان، تبریز، فردوسی مشهد و شیراز را کسب کرده باشند، از شرکت در آزمون زبان عمومی معاف هستند. همچنین، تنها داوطلبان رشته حقوق بین المللی می توانند به جای زبان انگلیسی، زبان فرانسه را امتحان دهند. مدت اعتبار قبولی در آزمون زبان عمومی حداکثر 2 سال پس از تاریخ برگزاری آزمون و کسب حداقل نمره 10 از 20 در آزمون زبان عمومی برای تمام مربیان و ایثارگران الزامی است.
 
محل برگزاری آزمون زبان عمومی در پردیس کیش خواهد بود. شیوه برگزاری آزمون اختصاصی ورودی حداکثر امتیاز آزمون کتبی 50 از 100 نمره کل و کسب حداقل 50 درصد امتیاز آزمون کتبی 25 از 50 در این مرحله به عنوان شرط ورود به مرحله دوم الزامی و محل برگزاری آزمون در پردیس کیش است. بررسی سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی و مصاحبه نیز بخشی از آزمون است که در این مرحله سوابق علمی گروه آموزشی ذیربط بررسی و مصاحبه حضوری برگزار می شود، حداکثر امتیاز قابل کسب در این مرحله 50 از 100 نمره و محل برگزاری این مصاحبه در دفتر مرکزی پردیس کیش در تهران است. تاریخ دقیق برگزاری مصاحبه همزمان با اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی اعلام می شود.
 
نحوه پذیرش نهایی داوطلبان
مجموع امتیازات کسب شده از مراحل اول و دوم تعیین کننده پذیرش نهایی داوطلبان است که می بایست حداقل 50 درصد از کل امتیاز آزمون را کسب کرده باشند. بر اساس اعلام دانشگاه تهران، مهلت ثبت نام اعلام می شود، همچنین، زمان برگزاری آزمون زبان عمومی شنبه 7 خردادماه 90 و زمان برگزاری آزمون تخصصی شنبه 18 تیرماه 90 اعلام شده است.
 
تاریخ برگزاری مصاحبه با داوطلبان از 3 تا 4 شهریورماه خواهد بود. جزئیات ظرفیت پذیرش از 100 درصد ظرفیت سهمیه آزاد، 30 درصد به مربیان در صورت وجود داوطلب، 20 درصد به ایثارگران در صورت وجود داوطلب و 50 درصد به سایر داوطلبان آزاد اختصاص یافته است. در صورت نبودن داوطلب در دو مورد نخست، کل سهمیه 10 درصد ظرفیت به داوطلبان آزاد اختصاص می یابد. شهریه دوره
 
میزان تقریبی شهریه مقطع دکتری برای رشته های علوم انسانی، 45 میلیون ریال است و برای سایر رشته ها 55 میلیون تومان است که پس از تصویب در هیئت امنا دانشگاه تهران نهایی خواهد شد. فارغ التحصیلان تمام رشته ها می توانند در آزمون ورودی دوره دکتری در یکی از رشته های مورد علاقه خود شرکت کنند.
در صورت قبولی دانشجو موظف است دروس پیش نیاز لازم را با نظر گروه آموزشی بگذراند. اسامی رشته های دکتری پردیس کیش اسامی رشته های مورد پذیرش در پردیس کیش به این شرح است: تربیت بدنی و علوم ورزشی( مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی)، تربیت بدنی و علوم ورزشی(حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی)، تربیت بدنی و علوم ورزشی(فیزیولوژی ورزشی)، تربیت بدنی و علوم ورزشی(رشد و تکامل و یادگیری حرکتی)، حقوق بین الملل، آموزش زبان انگلیسی، ادبیات زبان انگلیسی، ادبیات زبان فارسی،حسابداری، مدیریت مالی، مدیریت(تحقیق در عملیات)، مدیریت بازرگانی( بازاریابی)، مدیریت(تولید و عملیات) و مدیریت رسانه.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

مبلغ 45 میلیون تومان است نه ربال
براي سال تحصيلي 91 92 ثبت نام از چه تاريخي شروع و زمان مصاحبه كي هستش
سلام ثبت نام 91-92 دانشگاه پردیس کیش از چه زمانی وچگونه است خواهشمندم اطلاع رسانی شود
سلام ثبت نام کی است
بت نام 91-92 دانشگاه پردیس کیش از چه زمانی وچگونه است
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
هرگز با آدم نادان مجادله نكنيد، تماشاگران ممكن است نتوانند بين شما را تشخيص دهند