پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ / ۱۶:۴۳
کد مطلب: 30346
۰
بزرگترین پروژه "مطالعه ایمیل" نشان داد؛

مقایسه زنان و مردان در نوشتن ایمیل

به گزارش مهر، درحالی که حدود دو دهه از پیداش ایمیل می گذرد، محققان هنوز نتوانسته اند به درستی درباره اینکه افراد در استفاده از این ابزار ارتباطی چگونه عمل می کنند نظر مشخصی ارایه کنند. همواره این پرسشها مطرح بوده که یک فرد به طور میانگین چه تعداد ایمیل در روز دریافت می کند؟ و یا آیا افراد با دریافت انبوهی از ایمیل ها گیج می شوند یا به راحتی کار خود را انجام می دهند؟ و همچنین تهدیدهای موجود در این عرصه تا چه حد ادامه پیدا می کند؟

برای یافتن پاسخی مناسب به این پرسشها، محققان آزمایشگاههای یاهو ایمیل های دو میلیون کاربر خود را که در یک بازه زمانی مشخص که بیش از ۱۶ میلیارد ایمیل ارسال کرده اند مورد بررسی دقیق قرار داد. از این حیث می توان این بررسی را بزرگترین پروژه مطالعه ایمیل در تاریخ به شمار آورد. آنها هویت ارسال کنندگان و دریافت کنندگان ایمیل ها، موضوعات آنها، زمان ارسال، طول ایمیل ها و شمار تصاویر و فایلهای ضمیمه شده در ایمیل ها را مورد کنکاش دقیق قرار دادند.

محققان یاهو سن شرکت کنندگان و دستگاههایی که از طریق آن ایمیل ها را دریافت یا ارسال می کنند را نیز مد نظر قرار دادند. نتایج این مطالعه نشان داد طول جملات پاسخ ها و همچنین شمار ایمیل هایی که ارسال می شود آنقدر قابل پیش بینی است که می توان برای آن الگوریتمی نیز تعریف کرد.

بر این اساس افراد جوانتر ایمیل ها را سریعتر ارسال کرده و پاسخ های کوتاه تری نیز می نویسند. همچنین مردان در مقایسه با زنان پیامهای کوتاه تری در ایمیل هایشان می نویسند. بخشی از این نتایج به طرز هیجان انگیزی نشان داد افراد در حین ساعات کاری ایمیل ها را با سرعت بیشتری نوشته و ارسال می کنند و جالب تر اینکه پاسخ هایشان نیز طولانی تر است.
همچنین معلوم شد ایمیل هایی که در تلفن همراه نوشته و توسط آن ارسال می شود کوتاه تر هستند و همچنین اینکه هرچه فرد ایمیل بیشتری دریافت می کند به شمار کمتری از آنها نیز پاسخ می دهد و حتی همان پاسخ ها نیز کوتاه تر از مواقع دیگر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
یک رابطه خوب زمانی است که کسی پذیرای گذشته، پشتیبان امروز و مشوق فردایتان باشد.