پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ / ۰۲:۴۲
کد مطلب: 30404
۰

۷ خواسته خانم‌ها از شریک زندگیشان

۷ خواسته خانم‌ها از شریک زندگیشان
مردان زیادی هستند که این ویژگی‌ها را به حد کمال ندارند، ولی به اندازه‌ای دارند که بتوانند زن زندگیشان را خوشحال کنند. این‌‌ همان حدی است که شما به داشتن این ویژگی‌ها نیاز دارید: به حدی که همسرتان را خوشحال و شاد نگه دارید.

 

۱. صداقت – ولی نه بیش از حد نیاز!

زن‌ها نمی‌خواهند که همسرشان در مورد مسائل مهم به آن‌ها دروغ بگوید. آن‌ها می‌خواهند بخش مهمی از زندگی همسرشان، حتی مهم‌ترین بخش آن باشند. هر زنی می‌خواهد بداند در زندگی همسرش چه می‌گذرد و می‌خواهد که مرد زندگی‌اش به او اعتماد داشته باشد. در نگاه زنانه آن‌ها یک روح در دو بدن هستند، زندگی او و مرد زندگی‌اش یکی است. او می‌خواهد مرد زندگی‌اش طوری عمل کند که مجبور نباشد به خاطر کارهایی که کرده به او دروغ بگوید، اگر غیر از این باشد نشان دهنده این است که خطایی صورت گرفته است که باید پنهان شود.

اما او همیشه و تحت هر شرایطی لازم نیست حقیقت را بشنود. گاهی لازم است در مورد چیزهای سطحی و بی‌اهمیتی مثل اینکه رنگ جدید مویش چقدر به او آمده، و اینکه اضافه وزنش زیاد به چشم نمی‌آید یا اینکه موهای کوتاهش قشنگترش کرده‌اند به او دروغ بگویید. همه ما گاهی زشت می‌شویم، ولی دلمان نمی‌خاهد کسی این مسئله را به رویمان بیاورد.


۲. درک – دوست ندارد همه چیز را خودش توضیح دهد.

او می‌خواهد به طور کامل بشناسیدش. چرا؟ زیرا تنها آن موقع است که او را به خاطر خودش دوست خواهید داشت. همه ما گاهی نیاز به تایید این موضوع داریم که ارزش دوست داشته شدن را داریم. خود واقعی ما، نه آن کسی که دیگران فکر می‌کنند هستیم. حتی اگر به این تایید نیازی نداشته باشید نیز، از آن خوشحال خواهید شد.
وقتی کسی را داشته باشید که شما را درک کند در واقع کسی را دارید که شما را‌‌ همان طور که هستید می‌شناسد و در نتیجه سوء تفاهم و عدم درک متقابل به وجود نمی‌آیند. زمانی که طرفین همدیگر را می‌شناسند و درک می‌کنند به بخشی از وجود یکدیگر تبدیل می‌شوند.

 


۳. توجه – او می‌خواهد بداند برای شما اهمیت دارد.

اینکه کسی برای شما اهمیت قائل شود بدین معنا است که شما در زندگی تنها نیستید. بیشتر مردم مجبور هستند خودشان به خودشان توجه کنند و حقیقت این است که این اصلا کار ساده‌ای نیست. ما همیشه توانایی و آمادگی ذهنی لازم برای توجه به خودمان را نداریم. گاهی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ روانی توانایی اینکه همیشه از خودمان مراقبت کنیم را نداریم و این دقیقا‌‌ همان زمانی است که بیشترین نیاز را به توجه داریم.
او انتظار دارد زمانی که به شما نیاز دارد در کنارش باشید و در به دوش کشیدن بار مشکلاتش شریک شوید. شاید به نظر شما خودخواهانه بیاید، ولی او می‌خواهد شما زندگی‌اش را کمی آسان‌تر کنید. ولی خوب این را هم در نظر داشته باشید که او نیز در مقابل، زمانی که هیچ کس دیگری کنارتان نخواهد بود شما را تنها نخواهد گذاشت و در کنارتان باقی خواهد ماند. این معامله‌ای عادلانه است، نیست؟


۴. قدرت – دوست دارد از نظر فیزیکی و ذهنی قوی باشید

هیچ زنی از مرد ضعیف خوشش نمی‌آید، این مخالف با طبیعت آن‌ها است. این بدان معنی نیست که او می‌خواهد شما مثل هرکول باشید، بلکه می‌خواهد با تصور ذهنی او از یک مرد مطابقت داشته باشید. او می‌خواهد این قدرت و احساس امنیت ناشی از آن را در حضور شما حس کند. او هم چنین می‌خواهد شما باهوش باشید و از قدرت ذهنی بالایی برخوردار باشید.
این ذهنیت از آبا و اجداد غارنشینمان به ما انتقال پیدا کرده است و زنان همیشه به مردان قوی‌تر جذب می‌شوند. او می‌خواهد قوی باشید، زیرا این باعث لذت و احساس امنیت در او شده و شما را برای او جذاب می‌سازد.


۵- مهربانی- این ویژگی قابلیت شما در عاشق بودن را نشان می‌دهد.

یک زن نمی‌خواهد که مرد زندگی‌اش تنها او را دوست داشته باشد، بلکه می‌خواهد زندگی و موجودات زنده را نیز دوست داشته باشد. او مردی می‌خواهد که مهربان باشد، مردی که دیگران به او اطمینان دارند و مورد تعریف و تمجید قرار می‌دهند. او یک مرد خوب می‌خواهد. او مهربانی و ترحم را نشانه ضعف شما نمی‌داند و واقعیت نیز همین است.
مردان زیادی هستند که مردانگی را با سنگدلی و خشم و بدخلقی هم معنا می‌دانند. این خیلی غم انگیز است و قلب مهربان او را به درد می‌آورد. شما برای اثبات قدرت و مردانگی خود نیازی به سنگدلی و بداخلاقی ندارید، گاهی فقط با کمک کردن به یک نفر می‌توانید مردانگی خود را به او ثابت کنید.


۶- امنیت – هم مالی، هم جانی

نیازی نیست میلیونر باشید (راستش را بخواهید برای برخی زنان لازم است میلیونر باشید!)، ولی برای بیشتر زن‌ها تنها دانستن اینکه شما توانایی‌های لازم برای کسب در آمد را دارید کافی است. به طور کلی، چیزی که برای آن‌ها در الویت است عشقی است که به شما دارند، ولی آن‌ها نیاز به این دارند که احساس امنیت مالی نیز داشته باشند.
او می‌خواهد مطمئن باشد که شما او را از هر نوع آسیب فیزیکی حفظ می‌کنید، می‌خواهد بداند که امنیت، سلامت و راحتی او را حفظ خواهید کرد. شاید درآمد او از شما بیشتر باشد، در این صورت او با سخاوت تمام در تامین مخارج زندگی به شما کمک خواهد کرد، ولی اینکه ببیند شما چشم به دست او دارید و اینکه احساس کند توانایی تامین نیازهای او را ندارید او را نسبت به شما دلسرد خواهد کرد.


۷. وفاداری بی‌قید و شرط – می‌خواهد تنها زنی باشد که شما می‌بینید.

همه ما خودخواهی‌های مخصوص به خودمان را دارد، زن یا مرد، هیچ فرقی نمی‌کند. ما می‌خواهیم احساس کنیم موجود خاصی هستیم. می‌خواهیم احساس تک بودن و برتری نسبت به بقیه داشته باشیم. این بخشی از ذات ما است و هیچ راه فراری از آن نیست. یک زن نیز مردی را می‌خواهد که تمام دنیایش حول او بچرخد و تنها او را ببیند، او و فقط او.
او می‌داند که زیبا‌ترین یا باهوش‌ترین زن دنیا نیست، نیازی نیز ندارد که باشد، او تنها می‌خواهد در چشم شما زیبا‌ترین و بهترین زن دنیا باشد. او می‌خواهد شما فکر کنید که او بهترین اتفاق زندگی شما بوده است. این احساس را به او انتقال بدهید و ببینید که چگونه خوشبخت‌ترین زن دنیا خواهد بود و شما را نیز خوشبخت خواهد کرد.


مرجع : سايت خبری برترين ها
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
انسانهاي شاد دنياي درونشان را ميسازند، انسانهاي غمگين دنياي بيرونشان را سرزنش ميكنند.