کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمایشگاه آشنایی با اوتیسم

7 ارديبهشت 1394 ساعت 0:18

این نمایشگاه از تاریخ 5 اردیبهشت تا 7 اردیبهشت 1394 زیر نظر معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف در این دانشگاه برگزار می شود.


میگنا: جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و علاقه مندان اطلاع رسانی در رابطه با بیماری اوتیسم به منظور آگاهی بخشی نسبت به این بیماری، نمایشگاهی را از تاریخ 5 اردیبهشت تا 7 اردیبهشت 1394 زیر نظر معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف در این دانشگاه برگزار کرده اند.

به گزارش جام جم آنلاین، اختلال طیف اوتیسم و اوتیسم هردو به گروه پیچیده ای از اختلالات رشد مغزی اطلاق می شوند. این اختلالات بسته به مشکلات واکنش های اجتماعی، مشکلات ارتباطات کلامی و غیر کلامی و رفتارهای تکراری به درجات مختلف دسته بندی می شوند. با وجود تلاش های بسیار متخصصان و کارشناسان، عده زیادی از افراد هنوز با این بیماری آشنا نیستند یا اطلاعات کافی درمورد آن ندارند. در صورت وجود کودک مبتلا به اوتیسم در خانواده و با آگاهی از علایم آن زودتر می توانند او را نزد متخصص برده و درمان را شروع کنند، یا اینکه پیش گیری های لازم را برای تولد کودکان بعدی خود به عمل آورند.
دوم آپریل، روز جهانی اوتیسم و ماه آپریل ماه اطلاع رسانی اوتیسم است. برگزاری نمایشگاه آشنایی با اوتیسم از جمله اقداماتی است که با همراهی اسماعیل گنجینه و بر اساس کتاب مشترک با دکتر هایده حائری به نام «انقلاب اوتیسم» انجام می شود.
از طریق ارائه بخشی از مطالب این کتاب، شامل نشانه ها و علائم بیماری، علل احتمالی بوجود آمدن بیماری، درمان و نحوه زندگی با کودک دارای اوتیسم این نمایشگاه دایر خواهد شد.


کد مطلب: 30601

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/30601/نمایشگاه-آشنایی-اوتیسم

میگنا
  https://www.migna.ir