پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ / ۲۲:۲۳
کد مطلب: 30975
۳
۱

ثبت نام مدارس شاهد اینترنتی شد + لینک

ثبت نام مدارس شاهد اینترنتی شد + لینک
مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از اینترنتی شدن ثبت‌نام در مدارس شاهد خبر داد و گفت: دانش آموزان پایه های اول و هفتم از اول خرداد با مراجعه با پایگاه اینترنتی saja.medu.ir می‌توانند ثبت نام کنند.
-
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمدحسین کفراشی امروز در نشست خبری گفت: این سامانه ثبت نام به سامانه بنیاد شهید متصل است و دانش آموزان می توانند با وارد کردن شماره ملی و شماره سریال شناسنامه به سامانه ورود و پس از ثبت نام و انتخاب مدرسه شماره رهگیری دریافت کنند.

وی افزود: نتیجه ثبت نام پس از دو هفته از طریق سامانه به دانش آموز اعلام می شود تا برای ارائه اصل مدارک به مدرسه مورد نظر مراجعه کند.
مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: در این سامانه امتیاز کسب شده برای فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران مشخص شده است و هیچ اجحافی در حق این عزیزان نخواهد شد.

وی افزود: ثبت نام در مدارس شاهد برای فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بالای 70 درصد و فرزندان آزادگان رایگان است و البته افراد عادی نیز می توانند در صورت ظرفیت خالی مدارس شاهد در این مدارس ثبت نام کنند.

کفراشی گفت: حداکثر شهریه برای دانش آموزان عادی در دوره ابتدایی 480 هزار تومان، دوره اول متوسطه 550 هزار تومان و در دوره متوسطه دوم 700هزار تومان است.

مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هر ساله حدود 550 هزار نفر متقاضی ورود به پایه اول، هفتم و اول متوسطه نظری مدارس شاهد هستند افزود: ظرفیت مدارس شاهد در این پایه ها بین 100 تا 110 هزار نفر است و در گذشته ثبت نام ها به صورت سنتی یعنی با حضور خانواده در مدرسه انجام می شد و با مشکل فرایند طولانی رفت و آمدها بابت ثبت نام رو به رو بودیم.
کفراشی تعداد محصلین مدارس شاهد را 389 هزار دانش آموز اعلام کرد و گفت: این دانش آموزان در هزار و 355 مدرسه شاهد تحصیل می کنند که 189 هزار دانش آموز سهمیه دار و سایرین دانش آموز عادی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

فاطمه نورعلی
Romania
لطفا کلیه شرایط ثبت نام برای افراد عادی را قید کنید.متشکرم.....
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود،همان فرصت هایی است که توسط افراد عجوا رها می شود