کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر علوی فاضل خبر داد:

برگزاری آزمون ارشد دانشگاه آزاد در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه

3 خرداد 1394 ساعت 17:48

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی زمان آزمون کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و زمان دریافت کارت شرکت در این آزمون را اعلام کرد.


به گزارش آنا، دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص زمان برگزاری آزمون کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزمون کار‌شناسی ارشد سال ۱۳۹۴ در دو نوبت صبح و عصر روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه مورخ ۷، ۸ و ۹ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی افزود: داوطلبان می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه با مراجعه به پایگاه اینترنتی azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت نام، برگه ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

علوی فاضل تأکید کرد: چنانچه داوطلبان در برگه ورود به جلسه مغایرتی از لحاظ مشخصات فردی، عکس، سهمیه، زبان و غیره ملاحظه کردند، باید به باجه‌های رفع نقص که در حوزه‌های برگزاری وجود دارد، مراجعه کنند.
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص زمان رفع نقص برگه‌های ورود به جلسه گفت: زمان رفع نقص برگه‌های ورود به جلسه روزهای دوشنبه ۴/۳/۹۴، سه شنبه ۵/۳/۹۴ و چهارشنبه ۶/۳/۹۴ از صبح ساعت ۹ الی ۱۳ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۸ است.

وی در پایان افزود: داوطلبان مـی تـواننـد جهت دریافت جزییات اطلاعات برگه ورود به جلسه به سـایت www. pubr-azmoon. com مراجعه و نسبت به دانلود این اطلاعیه اقدام کنند.


کد مطلب: 31116

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/31116/برگزاری-آزمون-ارشد-دانشگاه-آزاد-روزهای-پنج-شنبه-جمعه

میگنا
  https://www.migna.ir