چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ / ۰۸:۵۲
کد مطلب: 3190
۰

نتایج اولیه کنکور ارشد فردا اعلام می‌شود/ انتخاب رشته از 5 خرداد

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه و نتایج اولیه آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال 90 فردا یکشنبه اول خرداد ماه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.
سید جلال طباطبایی در گفتگو با مهر درباره انتشار کارنامه نتایج اولیه و نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 90 افزود: کارنامه نتایج اولیه فردا بعد از ظهر بر روی سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده خواهد بود. وی یادآور شد: داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه ای خود (نام خانوادگی و نام ، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) را وارد کنند. طباطبایی خاطرنشان کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) این آزمون شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها، از روز سه شنبه 3 خرداد در سایت اینترنتی این سازمان قابل دسترس است. وی اضافه کرد: داوطلبان پس از اطمینان از صحت کد رشته محل‌های انتخابی می توانند در محدوده زمانی که از ساعت 9 صبح پنجشنبه 5 خرداد تا ساعت 24 روز دوشنبه 9 خرداد تعیین شده است برای انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام و یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام اولیه، نسبت به ثبت کد رشته‌ محلهای انتخابی و تکمیل فرم مذکور در مدت زمانی که در نظر گرفته شده، اقدام کنند.
 
طباطبایی گفت: پس از تایید نهایی کد رشته‌ محل‌های انتخابی توسط داوطلب، رمز 15 حرفی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد.
 
کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در 142 کد رشته امتحانی و در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه برگزار می شود و 870 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
كاغذ سفيد را هر چقدر هم تميز و زيبا باشد كسی قاب نمی‌گيرد، برای ماندگاری در ذهن‌ها بايد حرفی برای گفتن داشت