جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۹:۵۲
کد مطلب: 32664
۰

برگزاری اولین گرد‌همایی دانش‌آموختگان فنی و حرفه‌ای شریعتی در 11 شهریور

برگزاری اولین گرد‌همایی دانش‌آموختگان فنی و حرفه‌ای شریعتی در 11 شهریور

 

 

به گزارش میگنا، دکتر فاطمه مهاجرانی در گفت و گو با ایسنا، گفت: در هفته گذشته با شورای مرکزی دهه کرامت سفری به قم داشتیم و با مراجع عظام دیدار کردیم قرار بر این شد در روز اول شهریور ماه افتتاحیه جشنواره بانوی کرامت در اندازه یک جشنواره ملی به میزبانی دانشکده شریعتی برگزار شود.

 

وی ادامه داد: این جشنواره با همکاری دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان، علمی کاربردی و الزهرا و همچنین به کمک نهاد مقام معظم رهبری، وزارت بهداشت و درمان و جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

 

مهاجرانی با ابراز امیدواری نسبت به تبدیل شدن این جشنواه به جشنواره‌ای بین المللی در سالهای آینده، افزود: جشنواره بانوی کرامت از فردا اول شهریور ماه آغاز می‌شود و دانشجویان تا روز اول آذرماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را در قالب پوستر، شعر، نقاشی، دل‌نوشته و مقاله با محوریت سیره حضرت معصومه‌(س) و حضرت امام رضا‌(ع) و با هدف شناساندن سبک زندگی زنان در اسلام، بهبود وضعیت حجاب و عفاف و متناسب با شعار سال که همدلی و همزبانی دولت و ملت است، به دبیرخانه جشنوراه ارسال کنند. همچنین روز 24 آذرماه اختتامیه این جشنواره است و به نفرات برگزیده اول تا سوم آن جوایزی اهدا خواهد شد.

 

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی با اشاره به توانایی دانشگاه‌ها برای استفاده از ظرفیت دانش‌آموختگان خود از برگزاری اولین گرد‌همایی دانش‌آموختگان این دانشگاه در 11 شهریور ماه خبر داد و گفت: با توجه به برنامه هایی که در دانشکده داشتیم در نظر گرفتیم دانش‌آموختگان این دانشکده را در کنار یکدیگر جمع کنیم و دانشکده در تلاش است تا یک شرکت تعاونی سهامی عام را تاسیس کند تا بتوانیم به کمک همین فارغ‌التحصیلان مباحث صنعتی و اقتصادی و درآمد زایی را فعال کنیم.

 

وی ادامه داد: برگزاری اولین گرد‌همایی دانش‌آموختگان می‌تواند در حوزه انتقال تجربیات میان دانش‌آموختگان مفید واقع شود و به تسریع در تاسیس شرکت تعاونی سهامی عام کمک کند.

 

مهاجرانی تمرکز دانشکده شریعتی را در سال تحصیلی جدید بر روی غنی سازی سه محور فرهنگی، ورزشی و علمی اعلام کرد و گفت: در زمینه فرهنگی این دانشکده سعی دارد الگو جامعه اسلامی را برای پیشرفت هرچه بهتر دانشجویان پیاده کند و به موضوعاتی بپردازد که نیازهای واقعی جامعه هستند تا دخترانی که در آن تربیت می‌شوند نمونه کامل دختر ایرانی و مسلمان باشند.

 

وی با اشاره به این‌که این دانشکده از لحاظ خوابگاه مشکلی ندارد،گفت: 1200 دانشجوی این دانشکده می‌توانند به راحتی در خوابگاه‌های دانشکده شریعتی ساکن شوند و خوشبختانه مشکل خوابگاه نداریم، اما تلاش بر این است که دانشجویان بتوانند نحوه درست زندگی کردن را در خوابگاه‌ها بیاموزند و در واقع خوابگاه برایشان محل زندگی‌ باشد.

 

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که دست دانشکده برای تغییر سرفصل دروس باز نیست سعی کردیم برای ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت، کلاس‌های فوق برنامه‌ را برگزار کنیم.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
از آدمهای حسود؛ متنفر نباشید، دلیل حسادت آنها این است که فکر می کنند شما از آنها بهتر هستید... پائولو کوئلیو