جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۶
کد مطلب: 32932
۰

تقویم آموزشی دانشگاه تبریز اعلام شد

 

به گزارش ایسنا، محمدتقی اعلمی با بیان اینکه با انجام مراحل ثبت نام بصورت اینترنتی از ایاب و ذهاب و صرف هزینه زیاد توسط خانواده ها و دانشجویان جلوگیری می شود، افزود: بر اساس برنامه زمان بندی، ثبت نام اینترنتی 8 و 9 شهریور برای پذیرفته شدگان دکتری تخصصی، 17 و 18 شهریور برای دانشجویان پذیرفته شده مقطع کارشناسی ارشد و از 23 لغایت 25 شهریورماه برای پذیرفته شدگان آزمون سراسری در مقاطع کارشناسی و کاردانی صورت می گیرد.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه بر اساس این تقویم، کلاس‌های نیمسال اول سال تحصیلی 95- 94، از 21 شهریور لغایت 9 دی ماه سالجاری برگزار خواهند شد، یادآور شد: تحویل مدارک دانشجویان ورودی های جدید به دانشکده ها نیز برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری، روزهای 21 و 22 شهریور ماه، کارشناسی ارشد، 23 الی 25 شهریور و دانشجویان کارشناسی در روزهای 28 و 29 شهریور بصورت همزمان و یا پس از شروع کلاس ها صورت خواهد گرفت.

 

وی در ادامه درباره انتخاب واحد ورودی های سال های قبل نیز گفت: زمان انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی روز سه شنبه 17 شهریور، ورودی های91 و ماقبل و (کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی ورودی های93) روز شنبه 14 شهریور، ورودی های 92 روز یکشنبه15 شهریور، ورودی های 93 روز دوشنبه 16 شهریور و انتخاب واحد ورودی های 94 به صورت دسته جمعی توسط دانشکده در روز تحویل مدارک خواهد بود.

 

اعلمی افزود: کپی برابر اصل نمودن مدارک پس از شروع کلاس ها در دانشکده ها انجام خواهد شد، همچنین دانشجویانی که در ایام تعیین شده موفق به انتخاب واحد نشده اند، می توانند، روز چهارشنبه 18 شهریور از ساعت 9 صبح لغایت ساعت 24 اقدام به انتخاب واحد نمایند.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز همچنین پایان مهلت ارایه درخواست بررسی مشکل انتخاب واحد توسط دانشجویان در فرم ویژه به آموزش دانشکده ها را 28 شهریور ذکر کرد و خاطرنشان کرد: بر اساس این تقویم شروع و پایان تحویل فرم تغییر رشته و تغییر رشته توام با انتقال به متقاضیان از طریق آموزش دانشکده نیز از اول لغایت 30 آبان ماه 94 خواهد بود.

 

وی زمان حذف و اضافه را 31 شهریور لغایت اول مهر ماه اعلام کرد و گفت: امتحانات پایان ترم نیز از 12 تا 27 دیماه برگزار خواهند شد.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن