پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ / ۱۴:۴۴
کد مطلب: 33289
۰

مهلت ثبت نام کاندیداهای شورای عالی نظام پرستاری تمدید شد

مهلت ثبت نام کاندیداهای شورای عالی نظام پرستاری تمدید شد
به گزارش مهر، سعید لک با اشاره به برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای عالی سازمان نظام پرستاری در ۲۸ مهر گفت: شورای عالی نظام پرستاری بالاترین و عالی ترین مرجع تصمیم گیری پرستاری کشور محسوب می شود لذا اهمیت دارد که به صورت ویژه به انتخاب اعضای آن توجه شود.

وی افزود: به همین منظور برای نخستین بار سامانه معرفی کاندیداهای این دوره از انتخابات شورای عالی نظام پرستاری در پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری راه اندازی شده است تا کاندیداها بتوانند از این طریق ضمن ارائه رزومه (سوابق) علمی و حرفه ای خود به ارائه نظرات و دیدگاه های خود بپردازند.

مدیر روابط عمومی نظام پرستاری ادامه داد: به کمک این سامانه ۱۳۶ نماینده مجمع عمومی نظام پرستاری می توانند شناخت جامع و کامل تری نسبت به ۱۶۶ کاندیدایی که برای رقابت در این انتخابات ثبت نام کرده اند، داشته باشند و با شناخت بهتر، ۲۵ نفر اعضای انتخابی این شورا را انتخاب کنند.

لک افزود: این سامانه به آدرس shora.ino.ir از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۸ شهریور به مدت یک هفته (سوم مهر) دایر شده بود و اکنون با استقبال داوطلبان انتخابات شورای عالی نظام پرستاری ، مهلت ثبت نام در این سامانه تا ۱۵ مهر تمدید می شود.

به گفته وی، کاندیداهای انتخابات شورای عالی نظام پرستاری می توانند با استفاده از شماره عضویت در نظام پرستاری به عنوان نام کاربری و شماره ملی به عنوان رمز عبور وارد این سامانه شوند و اطلاعات و مشخصات خود را ثبت کنند.

لک یادآور شد: بی شک این سامانه می تواند نقش بسزایی در ایجاد شناخت کلی از کاندیداها داشته باشد و در فضایی برابر و عادلانه امکان معرفی تمام کاندیداها را برای نمایندگان مجمع عمومی نظام پرستاری فراهم کند. در دوره های گذشته چنین امکانی فراهم نبود و بسیاری از نمایندگان مجمع در همان زمان انتخابات امکان آشنایی با افراد را پیدا می کردند.

وی افزود: پس از بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای عالی نظام پرستاری و اعلام اسامی نهایی در مدت تبلیغات رسمی ( از  حدود ۲۰ مهر به مدت یک هفته) بعد از تایید و با هماهنگی هیئت نظارت بر انتخابات اطلاعات درج شده در این سامانه برای نمایندگان مجمع قابل رویت می شود و نمایندگان عضو مجمع عمومی نظام پرستاری می توانند با استفاده از این سامانه ضمن آشنایی کلی با مشخصات افراد، از سوابق علمی و حرفه ای و دیدگاه های کاندیداها مطلع شوند و با اطلاعات و آگاهی بیشتری نسبت انتخاب افراد اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان  نظام پرستاری تصریح کرد: در صورتی که کاندیدایی به هر دلیل به این سامانه برای ثبت اطلاعات خود مراجعه نکند. به صورت خودکار، اطلاعات حداقلی و مشخصات اولیه وی که در سامانه عضویت سازمان نظام پرستاری وجود دارد، نمایش داده می شود.

لک یادآور شد: نامزدهای شورای عالی نظام پرستاری توجه داشته باشند که پس از درج اطلاعات خود در این سامانه و انتخاب گزینه تأیید نهایی، دیگر امکان ویرایش اطلاعات وجود نخواهد داشت لذا پس از تصمیم گیری نهایی و انجام ویرایش نهایی، گزینه تأیید نهایی را انتخاب کنند.

شورای عالی نظام پرستاری دارای ۲۵ عضو انتخابی شامل ۱۸ کارشناس پرستاری، یک کاردان یا کارشناس اتاق عمل، یک کاردان یا کارشناس هوشبری و ۵ بهیار است و ۵ عضو انتصابی شامل یک نفر نماینده به معرفی کمیسیون بهداشت و درمان و انتخاب مجلس شوراي اسلامی( به عنوان ناظر) و ۲ نفر پرستار به انتخاب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یک نفر پرستار نیروهاي مسلح جمهوري اسلامی ایران به انتخاب ستاد فرماندهی کل قوا و نماینده اي از طرف سازمان پزشکی قانونی کشور است.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
طوری زندگی كن كه اسمت با جسمت زیر خاك نرود