کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم تغییر شهریه علوم پزشکی برای انتقال دانشجویان

18 آبان 1394 ساعت 13:41

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درباره تغییرات آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان گفت: براساس بخشنامه جدید تمام کسانی که شرایط انتقال را دارند می توانند بدون شهریه از امکانات انتقال استفاده کنند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام اجتماعی مهر گفت: بخشنامه ای از سوی وزیر بهداشت درباره نقل و انتقال دانشجویان داخل کشور ابلاغ شده که در آن آمده است تمام کسانی که شرایط انتقال را بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دارند طبق روال قبل منتقل می شوند و شهریه ای هم از آنها دریافت نشود .

وی افزود: در همین بخشنامه تاکید شده است کسانی که شرایط انتقال را ندارند و بنابه علاقه خودشان و شرایط بخصوصی که در بند الف نیامده است، متقاضی انتقال هستند باید بپذیرند که در صورت انتقال هزینه آن را پرداخت کنند.

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درباره سقف و کف برای شهریه دانشگاهها در هیات امنای دانشگاه ها گفت: در حال حاضر کارگروهی در وزارت بهداشت برای تعیین شهریه ها کار می کند که این موضوع هنوز نهایی نشده است و عددی را اعلام نکرده ایم.

وی افزود: به زودی عدد نهایی را اعلام می کنیم اما این عدد باید منطقی باشد و به دلیل اینکه سال هاست وزارت بهداشت شهریه های دانشگاهی را تغییر نداده باید آن را بر اساس تورم تغییر دهد ضمن اینکه از نظر اقتصادی و اجتماعی هم منطقی باشد.
اجتماعی مهر اظهار داشت: در حال حاضر بخشنامه هایی برای دکتری تخصصی بر اساس روال سال ۹۲ عمل می شود که به دلیل تفرق آراء میان دانشگاهها این اعداد باید یکسان شود.


کد مطلب: 33861

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/33861/لزوم-تغییر-شهریه-علوم-پزشکی-انتقال-دانشجویان

میگنا
  https://www.migna.ir