کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به منظور

سازمان نظام روان شناسي گذراندن دوره کارورزی متقاضيان دريافت پروانه اشتغال را لغو كرد

4 آذر 1394 ساعت 13:18

شورای مرکزی سازمان نظام روان شناسي و مشاوره كشور،تا اطلاع ثانوي مصوبه آئین‌نامه کارورزی متقاضيان دريافت پروانه اشتغال را به دليل بروز برخي مشكلات لغو كرد.


به گزارش ميگنا، شورای مرکزی سازمان نظام روان شناسي و مشاوره  به منظور ساماندهي بهتر در جلسه آخر خود در مورخه دوم آذر با بررسی مجدد آئین‌نامه کــــــارورزی مصوّب كه توسط معاونت آموزش به صورت آزمايشي ابلاغ شده بود را لغــــو كرد. 
-
در اطلاعيه اين شورا كه در سايت سازمان نظام روان شناسي و مشاوره به آن اشاره شده است؛ بررسی آیین نامه آزمون جامع تخصصی (بورد) توسط شورای مرکزی سازمان و مشکلات به وجود آمده از جمله دریافت پول‌های کلان از کارورزان توسط برخي افراد ، از دلایل اتخاذ اين تصميم مهم اعلام شده است. به کارورزان نیز توصیه شده است بابت انجام کارورزی نباید هیچگونه وجهی پرداخت نمایند و اصلاحیه چگونگی انجام دوره کارورزی بزودی اعلام خواهد شد.

همچنين کلیه متقاضیان پروانه اشتغال می‌توانند همانند سابق جهت دریافت پروانه، گواهی انجام کـــــارورزی به مدت 500 ساعت ضمیمه پرونده نمایند تا به کمیسیون‌های تخصصی معرفی شوند.

بر طبق اين اطلاعيه آزمون جامع تخصصی (بورد تخصصی) نيز مقرر شده است تنها يكبار  به صورت سالانه برگزار شود تا کسانی که در این آزمون قبول شدند بتوانند اقدام به تشکیل پرونده  جهت مصاحبه ، به کمیسیون‌ها معرفی شوند.
-
لازم به ذکر است پيش از اين تصميم، به صورت آزمايشي؛ گذراندن دوره کارورزی پیش نیاز دریافت پروانه اشتغال تخصصی بود و شخص کارورز با تاييد استاد مربوطه، حائز شرایط دریافت پروانه به لحاظ علمی و تخصصي مي شده است كه در نشست آخر شوراي مركزي سازمان نظام اين مصوبه به كل لغو گرديد.


کد مطلب: 34185

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/34185/سازمان-نظام-روان-شناسي-گذراندن-دوره-کارورزی-متقاضيان-دريافت-پروانه-اشتغال-لغو-كرد

میگنا
  https://www.migna.ir