کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

800مقاله منتخب آماده ارائه در چهارمین کنگره بین المللی علوم اعصاب و بالینی

27 آذر 1394 ساعت 8:36

چهارمین کنگره بین المللی علوم اعصاب پایه و بالینی به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران ، از دوم دی ماه به مدت سه روز در مرکز همایش های رازی این دانشگاه برگزار می شود.


محمدتقی جغتایی رییس کنگره سالانه علوم اعصاب پایه و بالینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: 800مقاله از میان مقالات رسیده به دبیرخانه کنگره ، انتخاب شده است تا بصورت سخنرانی و به شکل پوستر، به متخصصان و کارشناسان شرکت کننده ارائه بشوند.

رییس انجمن علوم اعصاب ایران اظهارداشت : مقالات در دو سطح کلی پایه و بالینی از صبح تا عصر در هفت سالن مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران ارائه خواهند شد.

وی افزود: اساتید و متخصصان ایرانی و خارجی شرکت کننده ، در حوزه سلولهای بنیادی عصبی ، به چگونگی استفاده از سلولهای بنیادی در درمان بیماریهایی مانند سکته مغزی ، ام اس ، پارکینسون و فلج مغزی ، می پردازند.

رییس انجمن علوم اعصاب ایران ادامه داد: مبانی پایه و بالینی بیماری صرع ، در حوزه صرع ، اختلالات تکاملی با تاکید بر بیماری اوتیسم ، چگونگی تشکیل فرآیند ذهن در حوزه فلسفه ذهن چگونگی شکل گیری زبان و گفتار در کودکان و اختلالات مربوط به آن ، در حوزه عصب زبان شناسی و استفاده از کارکردهای عصبی در توانبخشی و انعطاف پذیری مغز ، در حوزه توانبخشی عصبی مورد بحث و بررسی قر ار می گیرند.

جغتایی ، سلولهای بنیادی عصبی ، صرع ، اختلالات تکاملی ، نقشه برداری مغز ، رشد و تکامل کودکان ، فلسفه ذهن ، علوم اعصاب شناختی ، عصب زبان شناسی ، و توانبخشی عصبی را از جمله حوزه های فعالیت این کنگره معرفی کرد.
ورود به سایت کنگره : از اینجــــا
-
-
-


کد مطلب: 34622

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/34622/800مقاله-منتخب-آماده-ارائه-چهارمین-کنگره-بین-المللی-علوم-اعصاب-بالینی

میگنا
  https://www.migna.ir