چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ / ۱۸:۳۴
کد مطلب: 3469
۰
۱

تعیین مهلت سه روزه برای پذیرفته شدگان آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور

پانا:  تمام پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور موظفند حداکثر ظرف مدت سه روز از زمان انتشار اسامی پذیرفته شدگان به سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش به نشانی www:gozinesh.medu.ir مراجعه کنند.
مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش طی نامه ای به مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، اعلام کرد: به منظور بررسی صلاحیت پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور و استفاده بهینه از زمان و نیز دسترسی آسان به داوطلبان خواهشمند است دستور فرمائید همزمان با انتشار اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش آموزش و پرورش، اطلاعیه پیوست در پایگاه های مزبور درج تا پذیرفته شدگان در مهلت تعیین شده نسبت به تحویل فرم تکمیل شده اطلاعات فردی اقدام کنند. بر اساس این گزارش، پذیرفته شدگان در مهلت تعیین شده نسبت به تحویل فرم تکمیل شده اطلاعات فردی و مدارک مورد نیز به هسته های گزینش ذی ربط در استانها اقدام و رسید اخذ کنند. بدیهی است رسید مربوطه در زمان مصاحبه تخصصی از سوی داوطلب و دریافت آن توسط مسئولین حوزه برگزاری مصاحبه مورد انتظار است. همچنین تمام پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور موظفند حداکثر ظرف مدت سه روز از زمان انتشار اسامی پذیرفته شدگان به سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش به نشانی www:gozinesh.medu.ir مراجعه کنند و از نمون فرم اطلاعات فردی طراحی شده در پایگاه پرینت تهیه و پس از تکمیل توسط خود و همسر (در صورت فرهنگی بودن) به طور مجزا به همراه 3 قطعه عکس پشت نویسی شده و تصویر تمامی صفحات شناسنامه به طریق مقتضی به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش محل خدمت که نشانی آن در پایگاه مذکور درج گردیده، تحویل و رسید دریافت کنند. بدیهی است تحویل رسید مزبور از سوی افراد در زمان مصاحبه به مسئولین حوزه برگزاری مصاحبه الزامی بوده و مسئولیت عدم تکمیل و ارایه آن در زمان مقرر بر عهده داوطلب خواهد بود.  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
شرایط ازمون اعزام به خارج چیه؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
با ترس هات روبرو شو! آدم ها رو ببخش! یک راه حل جدید بساز! هدف هات رو مشخص کن! آدم هایی که ازت متنفر هستند رو فراموش کن! ذهنت رو آزاد کن!