کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانلود دفترچه راهنما و شركت در آزمون دكتري 95 دوره روزانهPHD

6 دی 1394 ساعت 11:32

ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۵ از امروز آغاز شد.


به گزارش ميگنا بر‌اساس برنامه زمانی ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۵ تا روز سه شنبه ۱۵ دی ماه ادامه دارد.
-

- لينك كمكي دانلود : اينجـــــــــــا
- لينك مستقيم دانلود: اينجـــــــــا

- لينك مستقيم ثبت نام : اينجــــا
-ضرورت دارد تمامی متقاضیان در این مهلت و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک مورد نیاز، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
- پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود و داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراحعه به پایگاه سنحش و پرداخت مبلغ ۵۰۰ هزار ريال (۵۰ هزار تومان) وجه ثبت نام، نسبت به شرکت در آزمون اقدام کنند.

- بر اساس ضوابط هر داوطلب فقط می تواند در یک کد رشته متناسب با مدرک کارشناسی ارشد خود شرکت کند.
-داوطلبان باید به کلیه دروس زبان خارجی عمومی و استعداد تحصیلی و همچنین آزمون دروس خاص هر رشته امتحانی پاسخ دهند. سطح سئوالات آزمون دروس خاص هر یک از رشته های امتحانی حسب مورد بر اساس تجربیات علمی هر رشته و مصوبات شورای عالی برنامه ریزی است.
-ضرایب دروس به این تربیت است: زبان خارجی با ضریب یک، استعداد تحصیلی با ضریب یک و مجموعه دروس خاص هر رشته امتحانی با ضریب چهار است.
- آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۵ روز جمعه ۱۴ اسفندماه در یک نوبت برگزار می شود.
-پس از برگزاری آزمون، کارنامه سنجش علمی شامل نمرات خام، تراز، نمره کل در اختیار داوطلب قرار می گیرد. داوطلبان بر اساس آن و همچنین اطلاع از رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنما، برای بررسی سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی، مصاحبه یا آزمون تخصصی به دانشگاههای محل پذیرش مراجعه کنند.
-در این کارنامه نمره کل نهایی بر اساس ضرایب مواد آزمون درج شده است. شرایط ضوابط پذیرش و سایر مراحل در دفترچه آزمون درج شده است.


کد مطلب: 34807

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/34807/دانلود-دفترچه-راهنما-شركت-آزمون-دكتري-95-دوره-روزانهphd

میگنا
  https://www.migna.ir