کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغییرنام معلمان راهنما به راهبران آموزشی

خبرگزاری پانا , 8 دی 1394 ساعت 20:15

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حق‌التدریس معلمان کلاس‌های چندپایه در تعدادی از استان‌ها خبر داد و گفت: در چند استان باقی‌مانده با کمبود بودجه مواجه شدیم که قرار است تامین اعتبارهای لازم انجام و مطالبات آنها بزودی پرداخت شود.


صادق صادقپور مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش درباره اعزام معلمان راهنما به کلاس‌های چندپایه اظهار کرد: مراحل پایانی مربوط انجام و شیوه نامه معلمان راهنما و شرایطی که باید داشته باشند طراحی شده است.
وی ادامه داد: اما برای معلمان راهنما عنوان "راهبر آموزشی و تربیتی" را برگزیده‌ایم که باید در معاونت ریاست جمهوری مصوب شود که به محض انجام آن، مصوبه را ابلاغ می‌کنیم.

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش درباره اجرای آیین نامه کلاس های چندپایه گفت: بخش عمده ای از مفاد آیین نامه در مرحله اجرا قرار دارد، به عنوان مثال بخشی که باید به عنوان کتاب راهنما و کتاب ویژه طراحی شود به سازمان پژوهش ابلاغ شده که مولفان مشغول کار بر روی آن هستند.

صادقپور افزود: همچنین در آیین‌نامه بر طراحی بسته‌های آموزشی تاکید شده بود که در این زمینه مشغول آماده سازی سناریوهای تلفیقی هستیم و آن را تا یک ماه آینده ابلاغ می‌کنیم.
وی همچنین از پرداخت حق التدریس معلمان کلاس‌های چندپایه در تعدادی از استان‌ها خبر داد و گفت: در چند استان باقی مانده با کمبود بودجه مواجه شدیم که قرار است تامین اعتبارهای لازم انجام و مطالبات آنها بزودی پرداخت شود.


کد مطلب: 34851

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/34851/تغییرنام-معلمان-راهنما-راهبران-آموزشی

میگنا
  https://www.migna.ir