پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ / ۰۷:۱۸
کد مطلب: 3521
۰

افزایش حقوق کارمندان تا سقف 10 درصد تصویب شد

حسيني با اشاره به اين‌كه حقوق دوماه اول كارمندان در قالب بودجه سال گذشته و با همان ميزان پرداخت شده است، گفت: به هر حال همكاران ما بايد محاسبات لازم براي افزايش حقوق را انجام دهند كه اين محاسبات هم‌اكنون انجام شده است. وزير امور اقتصادي و دارايي از تصويب افزايش حقوق كارمندان در جلسه دو روز پيش دولت (يكشنبه) خبر داد.
شمس‌الدين حسيني در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: اصل موضوع افزايش حقوق كارمندان در جلسه‌ اخير دولت تصويب شد، اما جزييات آن از سوي معاون توسعه‌ مديريت و سرمايه‌ انساني رييس‌جمهور اعلام مي‌شود.
وي با بيان اين‌كه علت تاخير در تصميم‌گيري درباره‌ افزايش حقوق كارمندان، تاخير در تصويب و ابلاغ قانون بودجه سال جاري بوده است، گفت: بودجه امسال از خرداد‌ماه ابلاغ شد، به همين دليل محاسبه ميزان افزايش حقوق كارمندان كمي به تاخير افتاد.
حسيني با اشاره به اين‌كه حقوق دوماه اول كارمندان در قالب بودجه سال گذشته و با همان ميزان پرداخت شده است، گفت: به هر حال همكاران ما بايد محاسبات لازم براي افزايش حقوق را انجام دهند كه اين محاسبات هم‌اكنون انجام شده است.
سخنگوي اقتصادي دولت در پاسخ به اين سوال كه ميزان افزايش حقوق چقدر است و از چه زماني اين عدد اعمال مي‌شود، گفت: ميزان افزايش حقوق و جزييات آن را معاون توسعه‌ مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور اعلام مي‌كنند. هم‌چنين فكر مي‌كنم جزييات افزايش حقوق ظرف چند روز آينده اعلام شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، براساس ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه تعیین ضریب ریالی در چارچوب اعتبارات مصوب برعهده هیئت وزیران است.
برهمین اساس، هیئت دولت در جلسه یکشنبه هفته جاری خود به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در مصوبه ای، افزایش حقوق کارمندان را تصویب کرد.
رحیمی ممبینی معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری در این باره با بیان اینکه دولت امسال اجازه افزایش حقوق کارمندان تا سقف 10 درصد را دارد، گفت: افزایش بیش از این رقم نیازمند تامین اعتبار خواهد بود.
وی افزوده است: معوقات حقوق فروردین و اردیبهشت ماه برابر با ضریب ریالی جدید محاسبه و مابه التفاوت آن به کارمندان پرداخت می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربان بودن را به فردا موکول کرد