کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کتاب «تشیخص و درمان صرع ایران» رونمایی می شود

28 دی 1394 ساعت 22:56

عضو انجمن صرع ایران و متخصص مغز و اعصاب، از رونمایی کتاب «جامع تشخیص و درمان صرع ایران» طی برگزاری دوازدهمین کنگره بین المللی صرع خبر داد.


به گزارش مهر، دکتر حسینعلی ابراهیمی گفت: این کتاب در واقع راهنمای تشخیص و درمان بیماری صرع است و روش های ارایه شده در آن دارای تاییدیه های بین المللی هستند.
مولف کتاب جامع تشخیص و درمان صرع، افزود: این اولین کتاب راهنما در این زمینه است و تکنیک های پیشنهاد شده در آن طی مطالعات و تحقیقات جامع در سطح جهان امتحان خود را پس داده بنابراین پزشکان و متخصصان می توانند با اطمینان خاطر از این تکنیک ها بهره ببرند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: اثربخشی این روش ها کاملا مورد تایید است و میزان عوارض آنها در کمترین سطح قرار دارد. ابراهیمی با یادآوری اینکه روش های تشخیصی و درمانی ارایه شده در کتاب جامع تشخیص و درمان صرع دارای استانداردهای بین المللی هستند، افزود: پس از رونمایی از این کتاب ، روش های مطرح شده، مبدا قضاوت سازمان های بیمه قرار می گیرد و اگر درمانی خارج از این روش ها صورت گیرد، بیمه هزینه های آن را پرداخت نمی کند.

مولف کتاب جامع تشخیص و درمان صرع، گفت : معمولا روش های تشخیصی و درمانی که در سطح دنیا مطرح می شوند، هر ۲ سال یک بار مورد بازبینی قرار می گیرند و این مسئله در مورد مطالب این کتاب نیز صدق می کند.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: دکتر حسین دلاور کسمایی و دکتر محمد پاک نژاد پناهی دیگر مولفان این کتاب هستند که او را در نگارش و تالیف یاری کرده اند.
دوازدهمین کنگره بین المللی صرع ایران، از ۳۰ دی تا دوم بهمن ۹۴ در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.


کد مطلب: 35276

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/35276/کتاب-تشیخص-درمان-صرع-ایران-رونمایی-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir