پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ / ۱۴:۵۲
کد مطلب: 3572
۴
۹

پردیس بین الملل دانشگاه شیراز دانشجوی ارشد می پذیرد/ جدول شهریه ها

واحد بین الملل دانشگاه شیراز در دوره های آموزشی، دانشجوی کارشناسی ارشد در 57 رشته -گرایش برای نیمسال نخست 91 – 90 پذیرش می کند. به گزارش  مهر، داوطلبان شرکت در این دوره می بایست گواهی معتبر پایان دوره کارشناسی که مورد تایید وزارت علوم است، به همراه داشته و همچنین مدرک کارشناسی متقاضیان با رشته ثبت نامی مرتبط باشد.  این دانشگاه، مدرک معادل جهت ثبت نام در واحد بین الملل دانشگاه شیراز را قابل قبول نمی داند.
دانشجویانی که نیمسال آخر دوره کارشناسی خود را می گذرانند باید از دانشگاه محل تحصیل خود گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا 31 شهریورماه 90 ارائه دهند.
در صورتی که داوطلب جز نفرات اول تا سوم دوره کارشناسی است، ارائه گواهی رتبه ممتازی و یا در صورت داشتن فعالیت های علمی، پژوهشی، مدرک مربوطه را تحویل دهد.
داوطلب چنانچه تمایل به ثبت نام در بیش از یک رشته را دارد می بایست به ازای هر رشته یا گرایش مبلغ ذکر شده را به طور جداگانه واریز کند.
متقاضیان پس از ارسال موفق مدارک و ثبت نام اولیه، از طریق کد رهگیری که در اختیار آنان قرار داده می شود ظرف مدت دو روز کاری (شنبه تا چهارشنبه) از صحت ارسال مدارک خود که توسط کارشناسان واحد بین المللی بررسی شده است، اطمینان حاصل کنند.
در صورت هر گونه نقص در ارسال مدارک، مورد توسط سیستم به آنان تذکر داده می شود تا داوطلب نسبت به ثبت نام مجدد اقدام کند.
پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در دو مرحله صورت می پذیرد. پس از اتمام دوره ثبت نام، در مرحله نخست، بخش یا گروه علمی مربوطه بر اساس بررسی مدارک وصول شده از داوطلبان، با در نظر گرفتن معدل کل دوره کارشناسی، دانشگاه محل تحصیل، سوابق آموزشی و پژوهشی، داوطلبان را اولویت بندی کرده و در مرحله دوم بر اساس این موارد تا چهار برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می شوند.
چنانچه در هر مرحله از پذیرش تعداد داوطلبان و یا پذیرفته شدگان هر رشته گرایش کمتر از پنج نفر باشد، آن رشته - گرایش تشکیل نمی شود و مبلغ واریزی برگشت داده می شود.   جدول شهریه های دوره کارشناسی ارشد پردیس دانشگاه شیراز ردیف   نوع شهریه میزان شهریه (ریال) 1  شهریه ثابت هر نیمسال تحصیلی(بدون تغییر تا پایان دوره) 12.600.000 2  شهریه متغیر هر واحد درسی نظری  2.510.000  3   شهریه متغیر هر واحد درسی آزمایشگاهی 5.000.000  4  شهریه متغیر هر واحد درسی عملی  3.270.000  5  شهریه متغیر هر واحد درس رساله   3.770.000  
هزینه های مربوط به رساله (Bench Fee) در صورت تجربی بودن پروژه بر حسب اعلام بخش های مربوط به در ابتدای نیمسال سوم از دانشجو دریافت می شود که این هزینه بر حسب رشته از 10.000.000 تا 20.000.000 ریال متغیر است و شهریه متغیر هر سال 10 درصد افزایش می یابد.
شرایط آزمون معافی   از پذیرفته شدگان در بدو ورود امتحان معافی زبان گرفته می شود و در صورتی که معاف نشوند ملزم به شرکت و قبولی در امتحانات معافی بعد از آن می شوند که لازم است قبل از دفاع از پایان نامه معاف شوند.
پذیرفته شدگان در صورت نیاز، با پیشنهاد گروه علمی مربوطه موظف به گذراندن دروس پیش نیاز هستند.
داوطلبان می بایست مدارک لازم را به صورت فایل های jpg اسکن و ضمن پر کردن فرم ثبت نام به آن پیوست کرده و حداکثر تا 31 مرداد از طریق سایت اینترنتی ارسال کنند.
داوطلبانی که ثبت نام می کنند، پس از اطمینان از اینکه مدارک آنها به بخش ارسال شده است، می بایست در اقدام بعدی حداکثر 3 روز قبل از تاریخ مصاحبه به سایت مراجعه کرده تا از اسامی داوطلبان دعوت به مصاحبه شده (مخصوص رشته هایی که آزمون کتبی ندارند) و مکان و زمان دقیق مصاحبه مطلع شوند.
اعلام قطعی نتایج از طریق سایت www.shirazu.ac.ir/suid  اعلام می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ناهید
ایا بدون کنکور می توان وارد رشته پرستاری شد زمان ثبت نام و چگونگی آن را لطفا بگویید
مریم
باسلام
ثبت نام ترم جدید در چه تاریخی صورت میپذیرد؟در سال 92 یا 93
مریم
ثبت نام در رشته حسابداری
ستاره
باسلام کلاسهای علوم تغذیه درچه شهری برگزارمیشود؟
مریم
Iran, Islamic Republic of
سلام. من میخوام برا سال آینده یعنی اول مهر سال 94 برا رشته حسابداری وارد دانشگاه شیراز بشوم. چه طور میتوانم قبول بشوم. بدون آزمون هم میشه یا نه.
مهسا
Iran, Islamic Republic of
سلام من می خوام ارشد ژنتیک انسانی واحد بین الملل دانشگاه شیراز قبول بشم ضمنا ارشد ژنتیک دادم حالا نمیدونم جسکار کنم لطفا راهنمایی کنید
لقمان
Iran, Islamic Republic of
باسلام.هزینه ارشد معماری هر ترم حدودا چقد در میاد ممنون
منیره
Romania
باسلام من کنکورسراسری خودگردان پردیس آوردم ولی نمیدونم بایدچکارکنم می خوام مامایی ثبت نام کنم لطفا راهنمایی کنید باتشکر
م.ب
Russian Federation
سلام میشه لطفا اگه کسی میدونه بگه که رشته روانشناسی بالینی تا چ رتبه ای پردیس شیراز ارشد قبول میشه؟
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود،همان فرصت هایی است که توسط افراد عجوا رها می شود