چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۵
کد مطلب: 35934
۱

درخواست بهزیستی تهران از خیران برای کمک به 90 خانوار در وضعیت بحرانی

محمدرضا اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته در تمام شهرستان‌های استان تهران، در حال حاضر 300 خانواده بالای 3 معلول در این استان حضور دارند که از این تعداد 90 خانواده در معرض بحران هستند و نیاز است به طور ویژه به مسائل آنها رسیدگی شود.

 

وی ادامه داد: شرایط زندگی و وضع مالی این 90 خانواده به شدت بحرانی است که در حال حاضر برای ساماندهی 15 خانوار اقدام کرده‌ایم.

 

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر طی همکاری با وزارت رفاه حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساماندهی این خانواده‌ها اختصاص داده شده است تا بتوانیم با ارائه بخشی از خدمات به آن‌ها مقدمات خروجشان از وضعیت بحران را فراهم کنیم.

 

اسدی در ادامه ضمن بیان آنکه این خدمات در غالب پکیج ارائه می شوند؛ در این خصوص تصریح کرد: در این پکیج 5 میلیون تومان به عنوان ودیعه مسکن اختصاص داده شده، برای مناسب سازی محل زندگی این خانواده‌ها نیز 2 میلیون تومان در نظر گرفته‌ایم.

 

وی ادامه داد: همچنین 5.5 میلیون تومان برای تجهیز منزل و خرید لوازم خانگی تعیین شده،علاوه بر آن ماهیانه 750 هزار تومان نیز برای نگهداری در منزل به این افراد پرداخت خواهد شد.

 

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران افزود: علاوه بر تمام این سر فصل ها هزینه ای را هم برای تهیه تجهیزات توانبخشی و ... آنان در نظر گرفته ایم که هزینه تمامی این خدمات جمعا رقمی حدود 50 میلیون تومان است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه بهزیستی برای ساماندهی این خانوارها به مشارکت خیرین نیاز جدی دارد، ادامه داد: در صورت تامین اعتبار و کمک خیرین این آمادگی را داریم که در اسرع وقت و حداکثر تا بهار 95 تمام 90 خانواده نیازمند و در وضعیت بحران را ساماندهی کنیم.

 

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در پایان عنوان کرد: در صورت مراجعه خیرین به بهزیستی استان تهران، به طور شفاف پرونده این خانواده‌ها را با ارائه موقعیت مکانی و گزارش مددکاری به آنها ارائه خواهیم کرد تا بتوانیم هرچه سریع تر به طور مشارکتی برای ساماندهی این خانواده‌ها اقدام کنیم.

 

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
با ترس هات روبرو شو! آدم ها رو ببخش! یک راه حل جدید بساز! هدف هات رو مشخص کن! آدم هایی که ازت متنفر هستند رو فراموش کن! ذهنت رو آزاد کن!