کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرایند جذب در دانشگاه‌ها از ۱۷ اسفند ۹۴ آغاز می‌شود

9 اسفند 1394 ساعت 9:53

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از آغاز فرآیند جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه ها از 17 اسفندماه و افزایش امتیاز مصاحبه علمی برای این جذب خبرداد .


حجت الاسلام محمد رضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم گفت: درباره تغییرات امتیازات مقاله برای جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها باید گفته شود که ارائه مقاله همان نقش و معیار قبلی را دارد، اما امتیاز مربوط به مصاحبه علمی که قبلا از سطح کمی برخوردار بود، افزایش یافته است.
 
وی افزود: امتیاز مصاحبه علمی با این هدف افزایش یافت تا در صورتی که داوطلب شرکت کننده، ابعاد دیگری از برتری علمی را داشت، کمیته مصاحبه کننده دانشگاه، این اختیار را داشته باشد تا در فرم مصاحبه علمی امتیاز بیشتری را برای آن لحاظ کند. در واقع این امتیاز به نوعی جایگزین مقاله و برخی از فعالیت های پژوهشی خواسته شده، می شود.
 
رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم با اشاره به فراخوان جذب بهمن ۹۴ در پایان عنوان کرد: ثبت نام در چهاردهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور مربوط به فراخوان بهمن ۱۳۹۴ تا ۳۰ بهمن ۹۴ انجام گرفت و بعد از اتمام مهلت ثبت نام، از ۳ تا ۱۶ اسفند ۹۴ پالایش اولیه صورت گرفته و از ۱۷ اسفند ۹۴ تا ۳۰ اردیبهشت ۹۵ به مدت دو ماه نیم فرآیند جذب در دانشگاه ها آغاز می شود.


کد مطلب: 35988

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/35988/فرایند-جذب-دانشگاه-ها-۱۷-اسفند-۹۴-آغاز-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir