جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۱
کد مطلب: 36221
۰

سال نو را کنار کودکانی آغاز کنیم که مدتهاست عیدی ندارند

سال نو را کنار کودکانی آغاز کنیم که مدتهاست عیدی ندارند
جمعیت مستقل امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع)، با اجرای طرح"هفت سین برکت" چندسالی است میزبان کودکانی است که مدتهاست عیدی ندارند.

به گزارش میگنا مریم محجوبیان، مسئول طرح هفت سین برکت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراسم سال نو ویژه کودکان آسیب دیده، کودکان کار، محروم و بازمانده از تحصیل در قالب طرح "هفت سین برکت" روز 29 اسفند ماه از ساعت 11 توسط جمعیت امام علی (ع) برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: جمعیت مستقل امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع)، از سال 89 با طراحی طرح "هفت سین برکت"، مراسم تحویل سال نو که یکی از آیین‌های مهم کشور است را در کنار کودکان آسیب دیده، کودکان کار، محروم و بازمانده از تحصیل و... برگزار می کند.

مسئول طرح "هفت سین برکت" ادامه داد: این طرح در سال 89 در محله دروازه غار آغاز شد؛ در آن سال اعضاء جمعیت امام علی (ع) شاهد آن بودند که بسیاری از کودکان حاضر در این مراسم هیچ اطلاعی از این آیین نداشتند و همه چیز برایشان عجیب بود.

محجوبیان در ادامه اظهار کرد: این کودکان در اکثر روزهای سال در رنج و سختی هستند و حق دارند در آستانه تحویل سال روزی شاد را تجربه کنند.

وی افزود: در مراسم امسال که 29 اسفند ماه برگزار می شود 800 کودک تحت پوشش مراکز و طرح‌های جمعیت مستقل امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در شهر تهران، شرکت خواهند کرد.

مسئول طرح "هفت سین برکت" در ادامه اظهار کرد: این مراسم همزمان با تهران در شهرهای اصفهان، شیراز، بندرعباس، کرمان، کرمانشاه، ایلام، آمل، زنجان، گرگان، قم، مشهد، البرز و...برای کودکان آسیب دیده تحت پوشش طرح های جمعیت مستقل امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) نیز برگزار خواهد شد.

محجوبیان در ادامه عنوان کرد: در سایر شهرها نیز به طور میانگین 60 تا 100 کودک در مراسم حضور خواهند یافت که در مجموع تعداد کل کودکان مناطق محروم که در این مراسم شرکت خواهند کرد به بیش از 2000 نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: در این مراسم به 800کودک تهرانی حاضر در جشن سال نو ساعتهای تولیدی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش جمعیت امام علی(ع) اهدا خواهد شد؛ تا به این ترتیب از تولیدات این زنان حمایت و برای آنها نیز در آستانه سال نو درآمدزایی شود.

مسئول طرح "هفت سین برکت" در خصوص پوشش کودکان حاضر در جشن نیز اظهار کرد: هم چنین جمعیت مستقل امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع)با همت و حمایت خیرین درحال تهیه لباس نو برای تمامی 800 کودک تهرانی شرکت کننده در این مراسم است.

علاقمندان برای شرکت در این مراسم و همچنین خیرینی که تمایل به حمایت از جمعیت مستقل امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع)جهت برگزاری این جشن دارند؛ می توانند تا روز چهارشنبه 26 اسفندماه سال جاری از 9 صبح تا 4 بعداز ظهر با شماره 88930816 تماس برقرار کنند.

 

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
قلب فقط کارش خونرسانی نیست؛ رزق و روزیتون رو هم میرسونه! خوش قلب باشید