جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ / ۰۸:۵۰
کد مطلب: 3655
۰

وزارت نفت استخدام می کند

دو شرکت ملی نفت و پالایش و پخش فرآورده های نفتی از میان واجدان شرایط مرد در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی نیرو جذب می کند. به گزارش شانا به نقل روابط عمومی شرکت ملی نفت دو شرکت ملی نفت و پالایش و پخش فرآورده های نفتی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای خدمت در مناطق عملیاتی و خارج از کلان شهر تهران از میان واجدان شرایط مرد در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون های کتبی و روان شناختی، مصاحبه فنی و تخصصی، طب صنعتی و گزینش استخدام می کند. این گزارش حاکی است شـرایط سـنی داوطلبان مقطع کاردانی 26 سال (متولدان 1/1/64 و به بعد) و مقطع کارشناسی 30 سال (متولدان 1/1/60  بعد) و حداقل معدل برای داوطلبان با مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی 13 است. بنا بر این گزارش، متقاضیان استخدام می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات استخدام و تبصره های مربوط به شرایط سن، معدل، همچنین ثبت‏نام برای شرکت در آزمون استخدامی از 8 تا 17 تیرماه امسال به پایگاه اطلاع رسانی http://azmoon.nioc.ir مراجعه کنند. همچنین به گزارش مشرق به نقل از شركت ملي نفت ايران، عباس خنيفر؛ مدير توسعه منابع انساني شركت ملي نفت ايران با اعلام اين مطلب كه مجوز جذب 4907 نفر نيروي انساني در شركت ملي نفت ايران صادر شده است، به تشريح جزييات استخدام نيروي انساني در شركت هاي تابعه شركت ملي نفت ايران پرداخت.
 
وي گفت: بنابر سهميه شركت ملي نفت ايران براي استخدام نيروي انساني در شركت هاي تابعه قرار شد كه 736 نفر در شركت نفت فلات قاره ايران، 375 نفر در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، 816 نفر در شركت ملي حفاري ايران، 1422 نفر در شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، 838 نفر در شركت نفت و گاز پارس، 457 نفر در شركت نفت مناطق مركزي ايران، 164 نفر در شركت پايانه هاي نفتي ايران و 99 نفر در شركت بهره برداري نفت و گاز اروندان جذب شوند.
 
خنيفر با اعلام اين مطلب كه كمينه مدرك تحصيلي در نظر گرفته شده براي نيروهاي تازه استخدام كارداني خواهد بود، افزود: كسب مجوز استخدام فارغ التحصيلان برتر دانشگاه آزاد نيز در سال جاري محقق شد كه گام مثبتي در جهت افزايش بهره وري در صنعت نفت به شمار مي رود.
 
خنيفر همچنين از جذب 121 نفر از فارغ التحصيلان مقاطع كارشناسي ارشد و دكترا در شركت ملي نفت ايران خبر داد و افزود: جذب فارغ التحصيلان ممتاز از طريق مصاحبه اي كه در بهمن و اسفند سال گذشته انجام شد، صورت گرفته است و اين روال در ارديبهشت ماه نيز ادامه پيدا كرد كه بنابر آن 434 نفر از فارغ التحصيلان ممتاز دانشگاهي در اين دو مقطع شناسايي و جهت طي مراحل گزينش، معرفي شده اند.
 
توقف طرح جذب فارغ التحصيلان ممتاز ليسانس بدون آزمون
 
مدير توسعه منابع انساني شركت ملي نفت ايران درباره آخرين مصوبات جذب نيروي انساني نيز گفت: جذب و استخدام فارغ التحصيلان ممتاز در مقطع ليسانس بدون آزمون منتفي شده است و قرار است تمامي فارغ التحصيلان اين مقطع از طريق آزمون گزينش شوند.
 
وي ادامه داد: در صورت قبولي فارغ التحصيلان ممتاز اين مقطع در آزمون كتبي و شفاهي، مزاياي مخصوص ممتازين براي اين نيروها اعمال خواهد شد.
 
خنيفر همچنين گفت: مصوبه ديگر هيات مديره شركت ملي نفت ايران در خصوص گزينش نيروي انساني شامل استخدام قطعي نيروهايي است كه مراحل گزينش آن ها بيشتر از سه ماه به طول بينجامد.
 
وي توضيح داد: گزينش بايد در مدت يك ماه نتايج حاصل از بررسي جذب نيرو را اعلام بكند، پس از آن استفاده از خدمات نيروي انساني مورد نظر در شركت ملي نفت ايران صورت گرفته و در صورتي كه پس از سه ماه از سوي گزينشي پاسخي دريافت نشود، جذب و استخدام نيرو قطعي خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
کسانی که شما را دوست دارند حتی اگر هزار دلیل برای رفتن وجود داشته باشد هرگز رهایتان نخواهند کرد، آنها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت.