کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون اول رییس جمهور

عکس/ عادل فردوسی پور در سالگرد تأسیس دانشگاه شریف

30 ارديبهشت 1395 ساعت 16:09

پنجاهمین سالگرد تأسیس دانشگاه صنعتی شریف بعد از ظهر دیروز با حضور مسئولان علمی و سیاسی کشور برگزار شد.


گزارش فارس از حاشیه پنجاهمین سالگرد تأسیس دانشگاه شریف
مراسم گرامیداشت پنجاهمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی شریف بعد از ظهر دیروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمد فرهادی وزیر علوم، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، نجفی سرپرست سابق وزارت علوم، نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران، خزعلی رئیس دانشگاه الزهرا، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
 
-
-

 رونمایی از سردر جدید دانشگاه صنعتی شریف یکی از حاشیه‌های این مراسم بود.

در این مراسم از 53 عضو هیأت علمی دانشگاه شریف و همچنین از اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه تقدیر شد که در این میان نام زنگنه وزیر نفت نیز به چشم می‌خورد.
                

مجتهدی و امین از موسسان زنده‌یاد دانشگاه صنعتی شریف نیز در این مراسم تقدیر شدند.

فرهادی وزیر علوم در ابتدای سخنرانی خود در این مراسم از خاطراتش در آغاز راه‌اندازی دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه صنعتی شریف گفت و اعلام کرد: اگر من در دانشگاه شریف درس نخواندم به دلیل این بود که به رشته پزشکی علاقه داشتم ولی رتبه کافی برای تحصیل در دانشگاه شریف را کسب کرده بودم.

همچنین جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در سخنرانی خود، جشن سالگرد تأسیس دانشگاه شریف را یک جشن ملی دانست و گفت: پنجاهمین سالگرد تأسیس دانشگاه شریف نشان دهنده حیات مستمر علمی این دانشگاه است.

در پایان سخنرانی جهانگیری، مجری برنامه از حضار خواست تا جهانگیری را به عنوان دانش‌آموخته دانشگاه شریف تشویق کنند.
                           

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در آغاز سخنرانی خود عنوان کرد که من یک دانشگاه شریفیه 4 نبشه هستم به طوری که مقاطع لیسانس، کارشناسی ارشد و دکتری را در این دانشگاه تحصیل کردم و عضو هیأت علمی دانشگاه شریف هم هستم.
وی با بیان خاطراتی از دوران دانشجویی خود گفت: زمانی که کنکور قبول شدم پدرم شهید ستاری با من تماس گرفت و اعلام کرد که رتبه 33 کنکور را کسب کردم ولی اجل به او مهلت نداد که فارغ‌التحصیلی مرا ببیند.
                 

با توجه به اینکه عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال کشورمان عضو هیات علمی دانشگاه شریف است وی نیز در این مراسم حضور داشت و بازار عکس های سلفی حضار با وی داغ بود.

                        

در پایان این مراسم 3 تن از اساتید پیشکسوت دانشگاه شریف خاطرات خود را از این دانشگاه مطرح کردند.

                      
-


-


کد مطلب: 37022

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/37022/عکس-عادل-فردوسی-پور-سالگرد-تأسیس-دانشگاه-شریف

میگنا
  https://www.migna.ir