جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۶ تير ۱۳۹۰ / ۰۴:۵۲
کد مطلب: 3754
۰
۱

ضوابط پذیرش بدون کنکور در کارشناسی ارشد دانشگاه هنر / یک ماه فرصت دارید

دانشگاه هنر شرایط پذیرش بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد را اعلام و تاکید کرد ارائه مدارک هیچگونه تعهدی را برای دانشگاه ایجاد نمی کند و داوطلبان به موازات تقاضا در دانشگاه هنر به سایر دانشگاهها نیز تقاضای خود را تحویل دهند.
به گزارش مهر، دانشگاه هنر ضوابط پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی سایر دانشگاهها در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مرتبط با این دانشگاه را اعلام کرد. پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد سال 90 که علاقمندی خود را در یکی از رشته های دانشگاه هنر اعلام کرده اند باید حداکثر تا پایان 15 تیر ماه جاری از پروژه نهایی خود دفاع کنند و دانش آموخته شده باشند. داوطلبان باید دانش آموخته رشته متناسب با رشته های تحصیلی خود باشند و مدارک و سوابق آموزشی را حداکثر تا پایان تیر ماه به اداره کل آموزش دانشگاه هنر ارسال کنند. دانشگاه هنر اعلام کرد ارائه مدارک هیچگونه تعهدی را برای دانشگاه ایجاد نمی کند و داوطلبان به موازات تقاضا در دانشگاه هنر به سایر دانشگاهها نیز تقاضای خود را ارائه کنند. پس از مراحل پذیرش اولیه، دانشجو در صورت دارا بودن صلاحیت عمومی از سوی هیئت مرکزی گزینش امکان ادامه تحصیل خواهد داشت. در صورت پذیرفته شدن در دوره روزانه در مقطع کارشناسی ارشد آزمون تحصیلات تکمیلی، پذیرش بدون آزمون منتفی خواهد شد. چنانچه دانشگاه در مرحله اول پذیرش، رشته مربوط را نداشته باشد مدارک افرادی را که در شهریورماه 90 دانش آموخته می شوند، بررسی می کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

انسیه
سال 93بدون کنکور دانشجو نمی پذیرد
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن