پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ / ۱۷:۵۸
کد مطلب: 37667
۱
نتایج چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی 31 تیرماه اعلام می‌شود

نتایج انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره 28 تیرماه اعلام می‌شود

نتایج انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره 28 تیرماه اعلام می‌شود

به گزارش میگنا، حسین مصباح، رییس هیات نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیات بازرسان سازمان نظام روانشناسی در نشست خبری که امروز به منظور اعلام نتایج اولیه انتخابات سازمان نظام روانشناسی برگزار شد، گفت: نتایج اولیه چهارمین دوره این انتخابات فردا اعلام خواهد شد.

وی در ارتباط با روند برگزاری این دوره از انتخابات سازمان نظام روانشناسی، اظهار کرد: یکی از قوی‌ترین نظارت‌ها برای اجرای صحیح این انتخابات اعمال شد و مدعی آن هستیم که این انتخابات یکی از سالم‌ترین انتخاباتی بود که در مجمع‌های صنفی کشور انجام شده است.

رییس هیات نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیات بازرسان سازمان نظام روانشناسی در ادامه ضمن بیان آنکه 60 کاندیدا در این دوره از انتخابات شرکت کرده بودند، اظهار کرد: در ابتدا 68 کاندیدا ثبت‌نام کردند که چهار نفر از آنها پیش از شروع انتخابات انصراف دادند و صلاحیت یک کاندیدا هم توسط هیات اجرایی محرز نشد و سه نفر آنها نیز مدارک ناقص ارائه داده بودند.

مصباح در ادامه گفت: متاسفانه در فضای مجازی شکایت‌هایی مبنی بر روند برگزاری این انتخابات مطرح شد اما این شکایت‌ها بیشتر یک ادعای مطبوعاتی بود زیرا قبل از اعلام نتایج توسط هیات نظارت در فضای مجازی مطرح شدند.

وی افزود: بر اساس مسئولیت خود به این شکایت‌ها پاسخ خواهیم داد و پیگیر هرگونه تهمت و افترا نیز هستیم.

رییس هیات نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیات بازرسان سازمان نظام روانشناسی ادامه داد: طی تفاهمنامه اعضای سازمان نظام روانشناسی با وزارت کشور، قرار بر آن شد که کسانی این انتخابات را برگزار کنند که هیچگونه سوءگیری در این زمینه نداشته باشند به همین دلیل انتخابات تحت نظارت وزارت کشور و فرمانداری انجام شد.

مصباح در ادامه ضمن بیان آنکه صندوق‌های زیادی برای شرکت‌کنندگان در سراسر کشور پیش‌بینی شده بود، اظهار کرد: نتایج اولیه آرای تجمیع شده در سراسر کشور فردا از طریق سایت رسمی سازمان نظام اعلام خواهد شد و نتیجه قطعی آن پس از پیگیری‌های هیات نظارت تا 31 تیرماه اعلام می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: در نهایت شش روانشناس، پنج مشاور و سه بازرس انتخاب خواهند شد که این افراد طی نامه‌ای رییس سازمان نظام رواشناسی را به رییس‌جمهور معرفی و سپس شخص رییس‌جمهور، رییس سازمان را منصوب خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، بیش از یک دهه از عمر سازمان نظام روانشناسی می‌گذرد و دو دوره اول ریاست این سازمان را دکتر افروز و دوره سوم را دکتر اللهیاری بر عهده داشته است و در حال حاضر جامعه روانشناسی و مشاوره کشور در انتظار انتصاب چهارمین رییس این سازمان هستند.

همچنین گمانه‌زنی‌هایی در خصوص دخالت اللهیاری، رییس فعلی سازمان نظام روانشناسی در جریان این انتخابات مطرح شده بود که در این نشست قاطعانه اعلام شد که وی هیچگونه دخالتی بر روند اجرایی این انتخابات نداشته و مانند سایر کاندیداها عمل کرده است.

 

 

 

 

مرجع : ايسنا migna.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
آنكه مدام از كمبودها و ناراستي هاي زندگي خويش سخن مي گويد دوست خوبي براي تو نخواهد بود .