کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستای تحول آموزش صورت گرفت؛

واگذاری مرحله دوم کنکور دکتری پزشکی به مناطق آمایشی

3 مرداد 1395 ساعت 13:36

برگزاری مرحله دوم آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۹۶-۹۵ گروه علوم پزشکی وارد مرحله اجرایی شد.


به گزارش مهر، دکتر جمشید حاجتی دبیر شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با اعلام این خبر افزود: نشست مدیران تحصیلات تکمیلی دانشگاههای علوم پزشکی مناطق آمایشی و مسئولین دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در محل معاونت آموزشی وزارت بهداشت تشکیل شد.

وی گفت: در این نشست برای مراحل اجرایی برگزاری آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۹۶-۹۵ گروه علوم پزشکی بررسی و هماهنگی های لازم به عمل آمد. حاجتی یادآور شد: با توجه به واگذاری مرحله دوم آزمون به مناطق آمایشی و هماهنگی های به عمل آمده جهت انجام مصاحبه ساختارمند در قالب ایستگاه های مختلف مقرر شد پیش بینی های لازم برای ایجاد هماهنگی مناسب در تیم های مصاحبه کننده و برقراری شرایط یکسان برای همه داوطلبان بعمل آید.
وی افزود: در این راستا تامین مقدمات اجرایی ضروری جهت برگزاری مصاحبه و تعیین دقیق زمان برگزاری در هر رشته در مناطق آمایشی از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت .

دبیر شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی گفت: لازم است جهت اطلاع رسانی دقیق به پذیرفته شدگان مرحله اول در مورد چگونگی برگزاری آزمون مرحله دوم، همچنین تهیه پورتال ارسالی سوابق آموزشی و پژوهشی پذیرفته شدگان مرحله اول به منظور درج مستندات در بازه زمانی مقرر، ناظرین دبیرخانه ها در فرصت مناسب به دانشگاهها معرفی شوند.


کد مطلب: 37749

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/37749/واگذاری-مرحله-دوم-کنکور-دکتری-پزشکی-مناطق-آمایشی

میگنا
  https://www.migna.ir