پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ / ۰۰:۵۳
کد مطلب: 38275
۱
اجرای رتبه‌بندی نیروهای اداری

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مهرماه

به گزارش فارس،‌ علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه دیدار وزیر تربیت عراق در خصوص تاریخ دقیق آزمون استخدامی آموزش و پرورش تصریح کرد: آزمون استخدامی امسال توسط سنجش و آموزش کشور برگزار می‌شود و با سازمان امور اداری و استخدامی صحبت کرده‌ایم تا با آزمونی که قرار بود قبلاً برگزار شود، یکی شود.

وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: با توجه به صحبتی که شده است به احتمال زیاد مهر ماه را زمان آن اعلام کرده‌اند که به مجرد اینکه تاریخ آن نهایی شود آن را اعلام می‌کنیم با توجه به اینکه قرار است دو آزمون به صورت یک آزمون انجام شود.

وی در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و حق‌التدریس معلمان که عنوان شده بود از امروز آغاز می‌شود، یادآور شد: شب گذشته با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه در خصوص کسری اعتبارات و مطالبات فرهنگیان صحبت کرده‌ایم که وی گفت در اولین فرصت آن را عملی می‌کنیم اما تاریخ دقیقی نداریم.

فانی افزود: پاداش پایان خدمت فرهنگیان مربوط به سال 93، با توجه به اینکه 8 درصد همکاران فرهنگی در آن سال بازنشسته شده بودند، به تأخیر افتاد؛ البته تخصیص بودجه توسط سازمان برنامه داده شده است و باید خزانه در این خصوص تأمین اعتبار کرده تا آن پرداخت شود.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: چون صفر تا 100 مربوط به پرداخت آن در اختیار ما نیست، ممکن است در خصوص اعلام تاریخ شرمنده مخاطبان شویم؛ با توجه به اینکه این منابع از جای دیگر تأمین می‌شود، تخصیص بودجه را از سازمان برنامه گرفته‌ایم هر وقت دریافت شد آن را پرداخت خواهیم کرد.

وی در خصوص رتبه‌بندی نیروهای اداری و سرایداران وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در خصوص رتبه‌بندی نیروهای اداری بند 10 ماده 68 برای آنها اجرا شد؛ حدود 40 تا 50 هزار نیروی خدماتی داریم که موضوع آنها را دنبال می‌کنیم و باید با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری هماهنگ شویم. البته در این خصوص صحبت شده است اما به نتیجه قطعی و عملیاتی نرسیده‌ایم و به همکاران بخش خدماتی اعلام می‌کنم که به طور جد دنبال حل این موضوع هستیم.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
سخن گفتن با خدا مانند صحبت کردن با یک دوست پشت تلفن است... ممکن است او را در طرف دیگر نبینیم، اما می دانیم که دارد گوش می دهد...