کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعتراض تعدادی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به خبر واگذاری رشته روان شناسی بالینی به وزارت بهداشت+تصاویر

17 آذر 1395 ساعت 0:10

مراسم بزرگداشت روز دانشجو با عنوان «آرمان سرخ» در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی و از سوی انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه برگزار شد


به گزارش میگنا مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی با حضور محمد علی نجفی مشاور اقتصادی رئیس جمهور و رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی برگزار شد.
-
در حاشیه این مراسم، جمعی از دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته روان شناسی بالینی دانشگاه شهید بهشتی با در دست داشتن نوشته ها و پلاکاردهای اعتراض آمیز؛ نارضایتی و اعتراض خود را در حین صحبت های دکتر محمدعلی نجفی معاون اقتصادی ریاست جمهور نشان دادند و این انتقال را موجب تضعيف و تخریب این رشته می دانستند.

ابراز نارضایتی این عده از دانشجویان به این دلیل بوده است که دکتر نجفی با دارا بودن مدرک دکترای ریاضی که یکی از اعضای حاضر در جلسه تصمیم گیری کمیته مشترک رسیدگی پیرامون انتقال روانشناسی بالینی از وزارت علوم به وزارت بهداشت بوده، چطور رأی موافق به این انتقال داده است و این تصمیم را غیرمنطقی و نسنجیده اعلام نمودند.

-
در مقابل هم این مقام مسئول در واکنش به سئوالات دانشجویان از انتقال روان شناسی بالینی و سلامت به وزارت بهداشت اظهار بی اطلاعی کرد تا ابهامات همچنان در ذهن دانشجویان روان شناسی حاضر در جلسه باقی بماند.
-

-

-


-


کد مطلب: 39340

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/39340/اعتراض-تعدادی-دانشجویان-دانشگاه-شهید-بهشتی-خبر-واگذاری-رشته-روان-شناسی-بالینی-وزارت-بهداشت-تصاویر

میگنا
  https://www.migna.ir