کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تسلیت رئیس سازمان نظام پزشکی؛

صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد

خبرگزاری مهر , 3 بهمن 1395 ساعت 8:05

رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، شهادت آتش‌نشانان فداکار و جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه ساختمان پلاسکو را، به ملت ایران و خانواده‌های معظم شهدای آتش‌نشان تسلیت گفت.


ميگنا: دکتر علیرضا زالی در این پیام تسلیت آورده است: حادثه دلخراش آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت مأموران خدوم آتش‌نشانی و مصدومیت و جان باختن تعدادی از هموطنان شد، کشور را در غم و اندوه فرو برد. این حادثه ناگوار با تمام مرارت‌ها و تلخی‌ها، صحنه‌ای دیگر از ایثار و جانفشانی فرزندان شجاع و دلاور ایران اسلامی خلق کرد که برای نجات جان هموطنان جان خود را نثار کردند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه پزشکی کشور با تأثر و اندوه فراوان شهادت مأموران مظلوم و خدوم آتش‌نشانی و جان باختن تعداد دیگری از هموطنان را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده‌های معزز داغدار و همکاران غیور این بزرگ مردان تسلیت عرض نموده، آرزوی سلامتی مصدومان این حادثه را از درگاه ایزد منان خواستارم.
همچنین از رشادت‌ها و تلاش‌های بی‌دریغ پرسنل ایثارگر آتش‌نشانی و سایر گروه‌های امدادی و نیز زحمات و خدمات شبانه‌روزی کادر درمانی به ویژه همکاران عزیزمان در بیمارستان‌های سینا، بانک ملی، نفت، فیروزگر و پارس سپاسگزاری و قدردانی نموده، آمادگی جامعه پزشکی را برای ارائه بی‌وقفه و مطلوب خدمات با حداکثر توان در این حادثه و هر شرایط دیگر، اعلام می‌دارد.

با توجه به اینکه نقطه اتکا و مرجع پایانی امداد و نجات در حوادث شهری و بلایای طبیعی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند، فرسودگی تعداد زیادی از این مراکز و غیرایمن بودنشان در برابر حوادث و بلایای بزرگ محتمل، امیدها به این نقاط اتکا را برای شرایط بحران متزلزل می‌سازد و موجب نگرانی عمیق کارشناسان است.
امید است این واقعه تلخ زنگ خطری نیز محسوب شود برای برنامه‌ریزی مجدانه در جهت رفع این معضل بسیار بزرگ.


کد مطلب: 39822

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/39822/صحنه-دیگر-ایثار-حادثه-پلاسکو-تکرار

میگنا
  https://www.migna.ir