جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۶
کد مطلب: 40261
۲
۲

دلجویی وزیر بهداشت از فرماندار بدره ایلام

دلجویی وزیر بهداشت از فرماندار بدره ایلام
به گزارش میگنا دکتر زارع‌ نژاد مشاور وزیر و رییس روابط عمومی وزارت بهداشت در این باره به ایسنا گفت: وزیر بهداشت صبح امروز پیش از ترک استان ایلام، در تماس تلفنی با فرماندار بدره از او بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی و دلجویی کرد و فرماندار بدره نیز ضمن ابراز ارادت به دولت و دکتر هاشمی وزیر بهداشت از اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کرد.

وی افزود: وزیر بهداشت صبح امروز ایلام را به مقصد خوزستان جهت افتتاح پروژه‌های درمانی ترک کرد.
روز گذشته در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از مراکز و پروژه‌های درمانی استان ایلام بین وزیر بهداشت و فرماندار بدره درگیری لفظی رخ داد.
-
يادداشت وزيربهداشت درباره برخوردش با فرماندار بدره
وزير بهداشت پس از سفر چهار روزه اش به استانهاي ايلام و خوزستان با انتشار يادداشتي در کانال تلگرامي اش با اشاره به رويداد«بدره» بار ديگر بر تلاش خود براي حل مشکلات و کاستي هاي بهداشتي و درماني مناظق محروم تاکيد کرد.
متن يادداشت دکتر سيد حسن هاشمي بدين شرح است:
سفر چهار روزه‌ام به استان‌هاي ايلام و خوزستان، مثل سفرهاي استاني ديگر برايم بسيار شيرين و لذتبخش بود؛ سفرهايي که در آنها با مردماني بي‌ريا و صادق و مهربان هم کلام مي‌شوم، کنارشان مي‌نشينم و محروميت‌هاي‌شان را با گوشت و پوست لمس مي‌کنم و تمام تلاشم اين است که به عنوان يک پزشک، يک وزير و کارگزار دولت، گرهي از مشکلات درماني آنها باز کنم. سفر به ايلام و شهرستان «بدره» اما با حاشيه‌اي تلخ همراه شد که خود معلول علل و عواملي ديگر بود.

بالاخره ما انسانيم و گاه در شرايطي خاص، ناخواسته به گونه‌اي رفتار مي‌کنيم که خود نمي‌خواهيم. با اين حال باور دارم که هيچ دليلي نبايد سبب مي‌شد رفتاري تند از من سر بزند؛ پس وقتي آرام شدم يک‌بار ديگر با خود عهد کردم در برابر اهريمن درون بايستم و اجازه ندهم به بهانه‌اي، آن برخورد را برايم موجه جلوه دهد؛ که آموخته‌ايم اين توجيهات، آرام آرام آدمي را به غفلتي مي‌کشاند که شايسته شرافت انساني نيست.
از اين رو در مکالمه‌اي تلفني از فرماندار محترم «بدره» عذرخواهي کردم و از مردم مهربان آن ديار و همه هموطنانم نيز پوزش مي‌طلبم. آرزو مي‌کنم خداي مهربان همه ما را از شر نفس اماره در امان نگاه دارد و فرهنگ عذرخواهي در برابر اشتباه را در ميان يکايک ما، به‌ويژه اگر مقام و مسئوليتي داريم، گسترش دهد.
مرا نيز به خود وامگذارد و از يادم نبرد که من از جنس همان ياران و همرزمان دوران جهاد سازندگي و دفاع مقدس هستم، نه از جنس سياست. همين جا به مردم عزيز بدره نيز مي‌گويم به زودي هياتي را به آن‌جا اعزام خواهم کرد که کاستي‌هاي منطقه را بار ديگر و دقيق‌تر بررسي کنند تا اگر خستگي، عصبانيت و ازدحام آن روز کاري باعث تضييع حقي از مردم آن شهر حدودا پنج هزار نفري شده، حقوق آنها را تا جايي که قانون اجازه مي‌دهد و در توان دولت است، ادا کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

جاوید
United States
آقای وزیر بهداشت زودتر کارای انتقال بالینی رو به پایان برسونین.تا رشته مونو امثال فتحی آشتیانی مثله نکردن.و عاقبتشو مثل مشاوره نکردن.
Iran, Islamic Republic of
حرف توچه ربطی داشت به این خبر؟
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
هیچوقت برای تبدیل شدن به کسی که میخواستین باشین دیر نیست... فقط کافیست اولین قدم را بردارید.