کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حکم وزیر بهداشت؛

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد

وبدا , 14 اسفند 1395 ساعت 10:53

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، دکتر ابراهیم کوچکی نصرآبادی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کاشان منصوب شد.


به گزارش ميگنا، دکتر هاشمی وزير بهداشت؛ دکتر ابراهیم کوچکی نصرآبادی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی کاشان را در راستای اجرای بند ۵ ماده ۲ مصوب در سیاست­ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی در عرصه سلامت جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه ۷۶۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی و به پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و همچنین نظر به تعهد، تخصص و تجارب وی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب کرد.
تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان، ارتقاء برنامه­ های جاری حوزه­ های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی، عملیاتی کردن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت یازدهم، توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود و توجه به امر اعتدال، توان­مندی و شایسته­ سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت از جمله وظایفی است که به وی ابلاغ شده است.
دكتر كوچكي نصرابادي داراي مدرك دکترای تخصصی - دانشيار و متخصص مغر و اعصاب است.
همچنين وزیر بهداشت همچنین در نامه ای از زحمات و تلاش های دکتر محمدحسین اعرابی در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کاشان قدردانی کرد.


کد مطلب: 40269

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/40269/سرپرست-دانشگاه-علوم-پزشکی-کاشان-منصوب

میگنا
  https://www.migna.ir