کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گرامیداشت روز ملی مددکار اجتماعی در تهران

سایت مددکاری اجتماعی ایران , 22 فروردين 1396 ساعت 13:41

سالروز میلاد امیرالمومنین علی (ع) به عنوان روز مددکار نامگذاری شده است، مددکارانی که در جایگاه‌های مختلف این وظیفه خطیر را به پیروی از مولایشان انجام می‌دهند.


به گزارش میگنا هر ساله به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) مددکاران اجتماعی سراسر کشور این روز را به عنوان روز مددکار اجتماعی جشن می گیرند. تا فرصتی باشد برای قدردانی از کسانی که در راه خدمت به انسان ها صادقانه تلاش می کنند. می گویند این که فرصت پیدا می کنیم تا به دیگران خدمت کنیم توفیقی است که خداوند نصیب می کند.

به همین مناسبت سی و دومین همایش ملی مددکاری اجتماعی در روز دوشنبه ۲۸ فروردین ۹۶ به مدت یک روز از ساعت ۸ لغایت ۱۷ در مکان سالن اجتماعات شهید باکری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی واقع در میدان امام حسین، ابتدای خیابان دماوند برگزار خواهد شد.

در این برنامه که به همت انجمن مددکاران اجتماعی ایران برگزار می شود، مطابق سالهای گذشته مددکاران اجتماعی سراسر کشور و مدیران و فعالان اجتماعی حضور خواهند داشت.

در سالهای گذشته موضوعاتی همچون نظم اجتماعی، مطالبه گری اجتماعی، نشاط اجتماعی، مسئولیت اجتماعی، سلامت اجتماعی و پیشگیری اجتماعی برای این روز انتخاب شده بود و در همایش سی و دوم، مدارای اجتماعی به عنوان کلیدواژه ای که مددکاران اجتماعی باید به آن اهمیت دهند معرفی خواهد شد.
مدارای اجتماعی نوعی خودکنترلی است و به معنای عمل آگاهانه فردی یا سازمانی در خودداری از خشونت علیه اعتقادات فرد دیگر است.
-

دعوتنامه برای شرکت در همایش بزرگ روز مددکار اجتماعی
عضو محترم ....
با سلام و احترام و تبریک مجدد سال نو، طبق روال هر ساله همزمان با ولادت حضرت علی(ع) و روز ملی مددکار اجتماعی در ایران، این انجمن همایشی را با همکاری و مشارکت دستگاه ها برگزار می کند.
در سال ۹۶ این همایش با موضوع”مددکاری اجتماعی و مدارای اجتماعی” در روز دوشنبه مورخ ۲۸ فروردین۹۶ از ساعت ۸ لغایت ۱۷ در مجتمع ولیعصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی واقع در تهران، میدان امام حسین(ع)، ابتدای خیابان دماوند برگزار می شود.
بدین وسیله با افتخار از شما برای شرکت در همایش مذکور دعوت به عمل می آید. لطفا به دوستان دیگر هم اطلاع رسانی شود.
سید حسن موسوی چلک
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران


کد مطلب: 40585

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/40585/گرامیداشت-روز-ملی-مددکار-اجتماعی-تهران

میگنا
  https://www.migna.ir