جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۵
کد مطلب: 40842
۱

وزیر بهداشت: تخریب ها ریشه در خودشیفتگی دارد/ مردم را ناامید نکنیم

وزیر بهداشت: تخریب ها ریشه در خودشیفتگی دارد/ مردم را ناامید نکنیم
به گزارش میگنا به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر سیدحسن هاشمی در جشنواره آموزشی شهید مطهری و گرامیداشت مقام استاد، اظهارداشت: تفکر فرقان و تفکر مجاهدین خلق(منافقین) از بین نرفته و هنوز هم در بعضی از افراد ظاهرالصلاح دیده می‌شود. شهید مطهری یکی از بزرگترین متفکران اسلامی بوده است و امروز جای شهید مطهری در کشور خالی است.

وزير بهداشت گفت: وقتی مناظره‌ها را می‌بینم، مانند همه مردم ایران، غصه می‌خورم؛ ریشه چنین رفتارها و تخریب‌هایی نیز چیزی جز خودخواهی، خودبینی، خودمحوری و خودشیفتگی نیست؟ تعجب من از این است که چرا امروز در تریبون‌ها، در مورد دروغ، غیبت، تهمت، تخریب همدیگر و آبروی مسلمان را بردن، کمتر سخن گفته می‌شود.

هاشمي گفت: امروز در رسانه‌ها و در حضور ملت، همدیگر را زیر سئوال می‌بریم، نسبت‌های ناروا می‌دهیم و تهمت می‌زنیم و به نظر من، رفتارهای امروز، رسوبات تفکر چپی‌ها و منافقین و فرقان است.

وزیر بهداشت تاکید کرد: هر فردی که مرتکب جرمی شود، باید به آن رسیدگی شود و در این عرصه، تشخیص قاضی و قوه قضائیه و قانون، ملاک است.

وی گفت: مقام‌هایی مانند وزارت، وکالت و ریاست جمهوری وقتی که با توسل به فریب مردم، دروغ، تهمت و آبروریزی از مومنان به دست آید، کمترین ارزشی ندارد.

هاشمی افزود: 38 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ما از گذرگاه‌های سخت عبور کرده‌ایم؛ شهدای زیادی داده‌ایم، از شهدای انقلاب اسلامی تا جنگ تحمیلی و شهدای حرم و در پیشگاه خانواده و فررندان این شهدا باید خجالت بکشیم و دست از این رفتارها برداریم. به جای مایوس کردن مردم و جامعه، باید در ایجاد فضای امید و نشاط تلاش کنیم.

وی در ادامه به تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: هزینه های زیادی برای انقلاب اسلامی شده و انقلاب اسلامی گران به دست آمده و فرزندان ایران در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، به شهادت رسیدند و فرزندان این بزرگواران یتیم شدند اما آیا پست و مقام وزارت، وکالت و رئیس جمهوری اگر با دروغ، تهمت، آبرو ریزی و تخریب همدیگر باشد، ارزش دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهدیم که برای بدست آوردن رای، انقلاب اسلامی و نظام را زیر سوال می برند نمی دانم چرا تا این حد سیاه نمایی و بداخلاقی می شود در حالی که انقلاب اسلامی ارزان به دست نیامده و باید از آن نگه داری و مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه اعتقادی به برگزاری مناظرات به این شکل ندارم، افزود: متاسفانه در این مناظره ها، اخلاق و نظام جمهوری اسلامی ایران آسیب می بیند سال ها است که از نفوذ صحبت می کنیم اما زمانی که شورای نگهبان ۶ نفر را تایید صلاحیت می کند و باید فرد اصلح را انتخاب کنیم، شاهدیم که با نشان دادن اسناد مختلف آبروی همدیگر را می برند و این همان کاری است که ترامپ و کلینیتون در انتخابات اخیر انجام دادند و این چیزی جز نفوذ فرهنگ و سیاست غرب نیست.

هاشمی در پایان یادآور شد: شاید با نشان دادن اسناد مختلف تصور کنیم که تسویه حساب کرده ایم اما مردم و جوانان، ما را از هم جدا نمی دانند و آن را به پای نظام جمهوری اسلامی ایران می گذارند بنابراین امیدواریم که مناظره ها در دوره های بعدی انتخابات به نحوی برگزار شود که با اعصاب و روح و روان مردم بازی نکند و به آن آسیب نزند.

طرح تحول سلامت باید از ابتدای انقلاب اجرا می شد
وزیر بهداشت، گفت: با توجه به اینکه طرح تحول سلامت برای محرومین و درماندگان است، اعتقاد داریم اجرای این طرح، دیر آغاز شد و ایکاش از ابتدای انقلاب اسلامی چنین طرح هایی شروع می شد.

به گزارش مهر، دکتر سید حسن هاشمی با عنوان این مطلب که طرح تحول سلامت متعلق به دکتر روحانی است، افزود: با عنایت خدا، همت رئیس جمهور، کمک و همکاری مجلس و حمایت های مقام معظم رهبری، طرح تحول سلامت توانست به موفقیت نسبی برسد و حمایت مقام معظم رهبری از این طرح، بدان جهت بود که اقدامات طرح تحول سلامت برای فقرا، محرومین و درماندگان انجام شد اما اعتقاد داریم که این طرح، دیر آغاز شد و ایکاش از ابتدای انقلاب اسلامی چنین طرح هایی شروع می شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
سلامتي هميشه با دارو بدست نمياد بيشتر اوقات از آرامش خيال آرامش قلب و روح مياد سلامتي با خنده و عشق مياد