کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم راه اندازی نظام نامه جامع مشاوره در دانشگاه علمی کاربردی

30 خرداد 1396 ساعت 2:29

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: ضروری است تا نظام نامه جامع مشاوره در این دانشگاه راه اندازی شود.


به گزارش دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید در سی امین جلسه شورای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی خواستار تدوین و اجرای طرح نظام نامه جامع مشاوره با همکاری مرکز مشاوره و سلامت وزارت علوم، مراکز مشاوره دانشگاه های بزرگ و دیگر صاحب‌نظران و متخصصان حوزه مشاوره شد.

وی افزود: در سال جاری باید برنامه ریزی صورت گیرد و مراسم دیدار با تمامی خانواده های شهدای این دانشگاه انجام شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های محتوایی در حوزه فرهنگی از اعضاء شورای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواست غیر از برنامه های معمول اجرایی، برنامه های محتوایی و نوآورانه هر حوزه را برای سال جاری به شورای فرهنگی ارائه کنند.

امید با بیان اینکه موضوع مشاوره حساس و بسیار مهم است، خواستار تدوین و اجرای طرح نظام نامه جامع مشاوره با همکاری مرکز مشاوره و سلامت وزارت علوم، مراکز مشاوره دانشگاه های بزرگ و دیگر صاحب‌نظران و متخصصان حوزه مشاوره شد.

بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این جلسه از مدیران و متولیان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تقاضا کرد تا برنامه های فرهنگی را به نحوی برنامه ریزی کنند تا ضمن پوشش تمامی واحدهای استانی، این برنامه ها توسط واحدهای استانی و براساس تقویم فرهنگی اجرا شود.


کد مطلب: 41155

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/41155/لزوم-راه-اندازی-نظام-نامه-جامع-مشاوره-دانشگاه-علمی-کاربردی

میگنا
  https://www.migna.ir