کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام ضوابط نقل‌وانتقال معلمان در مناطق تهران/ کدام گروه از معلمان نمی‌توانند تقاضا دهند؟

11 تير 1396 ساعت 8:35

نقل‌وانتقال بین‌منطقه‌ای فرهنگیان شهر تهران به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود و فرهنگیان متقاضی تا ۱۹ مرداد ماه فرصت ثبت درخواست خود را دارند.


به گزارش تسنيم، ثبت نام نقل‌وانتقال بین‌منطقه‌ای فرهنگیان شهر تهران آغاز شده است.

ضوابط نقل‌وانتقال بین‌منطقه‌ای فرهنگیان شهر تهران بدین شرح است:

جهت ایجاد توازن و رفع کمبود نیروی انسانی شاغل در واحدهای آموزشی، افزایش بهره‌وری کارکنان و استفاده بهینه از سرمایه نیروی انسانی و تسریع و تسهیل امور مربوط به انتقال کارکنان شیوه‌نامه نقل‌و‌انتقال بین‌مناطق 19گانه اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی 97‌ــ96 ابلاغ شد.

فرهنگیان هنگام ثبت نام باید به موارد ذیل توجه داشته باشند:

با توجه به نیاز شدید به نیروی آموزگار در مناطق 10 تا 19 ثبت تقاضای انتقال از مناطق مذکور به‌منزله موافقت با انتقال نخواهد بود.

با توجه به کمبود نیروی انسانی دوره متوسطه در جنسیت مرد اولویت تخصیص نیرو در این جنسیت با مناطق 15 تا 19 است.

* فرآیند ثبت اطلاعات در سامانه نقل‌وانتقال

نقل‌وانتقال فرهنگیان بین مناطق 19گانه شهر تهران به‌صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.

درخواست انتقال صرفاً از طریق آدرس www.tehranedu.ir صورت می‌پذیرد.

متقاضیان واجد شرایط انتقال جهت ارائه تقاضای خود لازم است کد فعالسازی را از مدیر آموزشگاه مربوطه دریافت و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همکاران شاغل در پست‌های اداره آن منطقه چنانچه تمایل به شرکت در نقل‌وانتقال بین‌منطقه‌ای را داشته باشند می‌توانند به امور اداری منطقه مراجعه و کد دریافت کنند.

رابط طرح و برنامه منطقه با همکاری دوره‌های تحصیلی آن مدیریت، جداول اعلام نیاز و عدم نیاز خود را با هماهنگی و تأیید نهایی گروه طرح و برنامه این اداره کل تکمیل و در سایت مذکور ثبت و ارائه کنند.

* ضوابط و مقررات انتقال بین‌منطقه‌ای

متقاضیان باید دارای شرایط ذیل باشند:

حداقل دارای 5 سال سابقه از زمان استخدام رسمی و پیمانی تا پایان شهریور 96.

اخذ و ارائه ابلاغ رایانه‌ای برای سال تحصیلی جدید در امور اداری منطقه مبدأ.

هر یک از متقاضیان مجاز به انتخاب سه منطقه به‌ترتیب اولویت هستند.

متقاضیان باید با توجه به رشته، مدرک تحصیلی، و رشته شغلی که در حکم کارگزینی آنها منظور شده  تقاضای خود را ارائه کنند.

مدیران و معاونان واحدهای آموزشی و کارکنان شاغل در پست‌های اداری منحصراً می‌توانند در رشته تدریس قبل از انتصاب در سمت مدیریت یا معاونت و متناسب با مدرک تحصیلی خود منتقل شوند.

امتیاز درنظر گرفته‌شده در خصوص ایثارگران (جانبازان، آزادگان، فرزندان شاهد و سایر ایثارگران) در فرم امتیازبندی براساس اطلاعات موجود در پرونده ذی‌نفعان قابل احتساب است.

فرهنگیانی که دچار بیماری صعب العلاج به‌تشخیص شورای پزشکی هستند یا همسر و فرزند معلول حسی ــ حرکتی یا ذهنی داشته باشند لازم است پس از ثبت تقاضا مدارک پزشکی خود را به امور اداری منطقه ارائه دهند تا پس از بررسی‌های لازم به شورای پزشکی (درمانگاه فرهنگیان مرکزی) معرفی شوند. موافقت با انتقال این افراد با توجه به نیاز مناطق و رعایت شرایط با نظر اداره کل آموزش و پرورش خواهد بود.

فرهنگیانی که مشمول این بند می‌شوند باید مدارک را پس از اخذ معرفی‌نامه از منطقه محل خدمت در تمام روزهای هفته (شنبه تا پنج‌شنبه) از ساعت 8 تا 12 قبل از ظهر شخصاً به درمانگاه مرکزی فرهنگیان ارائه دهند.

در مهلت مقرر در سامانه امکان بازبینی و هرگونه تغییر شرایط توسط متقاضی وجود دارد و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

فرهنگیانی که در سالهای گذشته منتقل شده‌اند تا 5 سال حق شرکت در نقل‌وانتقالات را ندارند، بنابراین بررسی، تأیید و مسئولیت آن به‌عهده امور اداری منطقه مبدأ است.

فرهنگیانی که سال گذشته پس از اعلام نتایج از انتقال، انصراف داده‌اند مجاز به ثبت درخواست در انتقالات سال جاری نیستند.

افرادی که در مرخصی، مأموریت و انتقال موقت هستند و تا تاریخ 31 شهریورماه 96 به پایان می‌رسد می‌توانند همانند سایر فرهنگیان نسبت به تکمیل تقاضای خود اقدام کنند.

مناطق مبدأ بعد از اعلام نتیجه قطعی رایانه‌ای ضمن تطبیق اصل مدارک انتقال با امتیازات کسب‌شده نسبت به صدور حکم انتقال قطعی با پرداخت حقوق توسط مقصد از تاریخ اول مهر 96 و ارسال مدارک مربوط اقدام کنند.

ارسال پرونده کامل منتقلین حداکثر 45 روز بعد از صدور حکم انتقال توسط مبدأ به مقصد الزامی است.

نقل‌وانتقالات بین مناطق شهر تهران رایانه‌ای و یک‌مرحله‌ای است و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

انتقال و جابه‌جایی کارکنان آموزشی شاغل در مدارس استثنایی مشمول این بخشنامه نبوده و صرفاً با نظر و تأیید اداره استثنایی امکان‌پذیر است.

عدم مراجعه افراد پس از اعلام نتیجه انتقالات به منطقه مقصد غیبت تلقی شده و با آنها برابر مقررات رفتار خواهد شد، بنابراین منطقه مبدأ حق به‌کارگیری مجدد این نیروها را نداشته و مناطق مقصد وظیفه دارند موضوع را سریعتر به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش منعکس کنند.

در شرایط اجتناب‌ناپذیر و ضروری موضوع انصراف از انتقال پس از موافقت مقصد و طرح در کمیته نقل‌وانتقالات قابل بررسی و اقدام خواهد بود و در صورت موافقت متقاضی مجاز به شرکت در فرآیند نقل‌وانتقال سال بعد نخواهد بود.

فرهنگیان متقاضی برای ثبت نام تا 19 مرداد ماه فرصت دارند و تا 31 مرداد نتیجه شورای پزشکی برای افرادی که مدارک پزشکی ارائه کرده بودند، اعلام می‌شود. نتایج قطعی نقل‌وانتقالات نیز در تاریخ 10 شهریور 96 اعلام خواهد شد.


کد مطلب: 41264

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/41264/اعلام-ضوابط-نقل-وانتقال-معلمان-مناطق-تهران-کدام-گروه-نمی-توانند-تقاضا-دهند

میگنا
  https://www.migna.ir