کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تازه ترين اطلاعيه سازمان نظام روانشناسي درخصوص دوره کارورزی

11 تير 1396 ساعت 12:54

سازمان نظام روانشناسي و مشاوره طي اطلاعيه اي تاكيد كرد، متقاضيان اشتغال برای تشکیل پرونده نیازي به ارائه مدرک کارورزی ندارند اما براي حضور در کمیسیون مربوطه جهت انجام مصاحبه علمي و تخصصي ، ضرورت دارد داوطلبان پس از اخذ مدرك کارشناسی ارشد يا دکتری مرتبط، حداقل یک سال بعد از فارغ التحصيلي، با گذراندن دوره کارورزی تحت نظر اساتید مجرب، « با آمادگي كامل» در کمیسیون تخصصی مربوطه حاضر شوند.


به گزارش ميگنا در اطلاعيه سازمان نظام روانشناسي و مشاوره آمده است:
پیرو اطلاعیه شماره 182 مورخ 96/2/4 درباره حذف مدرک کارورزی برای معرفی افراد به کمیسیون های تخصصی، به اطلاع کلیه متقاضیان پروانه اشتغال می رساند برای حضور در کمیسیون های تخصصی ضرورت دارد پس از فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری توانمندی های حرفه ای را ارتقاء داده با آمادگی کامل در کمیسیون حضور یابند.

لذا متقاضیان می بایست حداقل یک سال بعد از فراغت از تحصیل با گذراندن دوره کارورزی تحت نظر اساتید مجرب با توجه به رشته تحصیلی و معیارهای کمیسیون تخصصی مربوطه در کمیسیون حاضر شوند.
تاکید می گردد برای تشکیل پرونده پیرو اطلاعیه قبلی نیاز به ارائه مدرک کارورزی نیست.
بدیهی است کمیسیون های تخصصی صلاحیت حرفه ای متقاضیان را بررسی کامل نموده و در صورت احراز صلاحیت حرفه ای متقاضی موفق به دریافت پروانه اشتغال خواهد شد.


کد مطلب: 41268

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/41268/تازه-ترين-اطلاعيه-سازمان-نظام-روانشناسي-درخصوص-دوره-کارورزی

میگنا
  https://www.migna.ir